עוד תינוקת – וגם קרדיט…

לפני שבוע ילדה ליאת, גיסתי האהובה, את שחר (גם בת!). שמיכה היא כבר קיבלה מאמא שלי בלידה הקודמת כך שאני נאלצתי לחפש רעיונות אחרים… הפור נפל על נעלולים מפליז וחיתול משודרג:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הוראות לנעליים אפשר למצוא כאן.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
החיתול הזה לא היה מסתיים במהירות ובדיוק כזה אלמלא נתנאלה. לא, היא לא תפרה אותו, אבל היא נתנה לי את אחת הטיפים הכי טובים שקיבלתי והפנתה אותי למוכר באיביי שמוכר רגל מיוחדת למכונת תפירה שתופרת סרט אלכסון – ומאז השתנו חיי… באותה הזדמנות כבר קניתי גם רגל שעושה כיווצים (אם אי פעם יתחשק לי לעשות עוד שמלה מתנפנפת). עכשיו אם מישהו רק ימצא איפה יש מכשיר שעושה סרט אלכסון ברוחב 4 ס"מ… (שזה הרוחב המקסימלי שהרגל הזו מקבלת) – או רגל לסרט אלכסון יותר רחב…
200555_1294
ממנה קיבלתי גם עדכונים על האח הגדול (שאני לא רואה בכלל אבל כדאי לדעת שמות מפתח כדי שלא יחשבו שאני לגמרי חיה בבועה בשיחות ארוחת הצהריים במשרד) ו"האח הגדול" (משרדי הממשלה שלנו).

בזכותה גם קניתי את המגזין Sew Hip – שנהניתי ממנו מאוד בדרך מתיבת הדואר אחה"צ עד לסדנא אצלה באותו הערב בשבוע שעבר. שם הוא נעלם באורח פלא וקורותיו לא נודעו עד היום. פרס ינתן למוצא הישר…

בקיצור, היא האורקל שלי – כמעט כל טריק שאני מגלה או מכשיר חדש שאני מתלהבת ממנו, היא כבר שמעה/מצאה/בדקה לפני… בסוף אני אלמד את הלקח וישר אשאל אותה במקום לחפש מידע באינטרנט.

נתנאלה, פיספסתי משהו? אני מנסה לכפר על זה שלא עשיתי ערך על נתנאלה באנציקלופדיה שלי

רק בשמחות!

קרן.
להשאיר תגובה

