מה הקשר בין ציפור לסטיב אוסטין?

עשיתי סדר על השולחן שלי – וגיליתי שם שאריות של לבד שחתכתי עבור משהו שתכננתי להעלות ב-Mixim כסדנא מצולמת. באיזשהו שלב התייאשתי מהפרוייקט וככה זה ישב שבועיים על השולחן עד שהגיע זמנו – וזה מה שיצא:
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
לא יודעת מה איתכם, אבל אישית הציפור הזו נראית לי קצת מפחידה… שלא לדבר על זה שיש בתוכה כל כך הרבה חוטי ברזל לייצב אותה כדי שהיא תעמוד על שתי הרגליים ולא תיפול על המקור, עד שהיא מתחרה בסטיב אוסטין (אופס, אני מסגירה שוב את הגיל שלי), או לפחות בשוורצנגר בשליחות קטלנית…
וסתם לנוסטלגיה – הנה הפתיחה של סטיב אוסטין – האיש השווה מליונים… מי שזוכר את זה כנראה שהוא מעל גיל 30 – או שהוא מת על סדרות ישנות בטלויזיה הישראלית… גיליתי שאני ממש זוכרת בעל פה את הדקלום בהתחלה
אני זוכרת את אחי עושה תנועות של סטיב אוסטין (רק מי שראה את הסדרה יבין). מסתבר שבפרקים הראשונים, בכל פעם שהוא השתמש בכוחות הביוניים שלו, הריצו את הסרט במהירות כפולה. הרבה ילדים ניסו לחקות אותו ונפצעו תוך כדי, ולכן בשאר הפרקים עשו בדיוק הפוך – הריצו את הקטעים במהירות איטית פי 2 עם מוזיקה טכנית מתאימה… אח, נוסטלגיה של מדע בדיוני מלפני 30 שנה .
אגב, ידעתם שיש גם את האישה הביונית? משום מה לא זכרתי אותה בכלל…
קרן.
כתיבת תגובה

