תייקו אותי

ננה בננה התחילה משחק חדש לפי הרעיון של "תייגו אותי" – כלומר להעביר לבלוגריות אחרות את המשימה והפעם המשימה היא להראות מה יש לכל אחת בתיק.
אומרים שמה שיש לאדם בתיק אומר הרבה על האופי שלו ומי הוא – וזה כל כך נכון לדעתי…
דבר ראשון זה התיק עצמו – אחרי שנים של חיפושים אחר התיק המושלם, נואשתי והחלטתי לתפור לי תיק בעצמי – כולל כל הכיסים שאני צריכה – מבחוץ ומבפנים, עם רוכסן ועם קישוטים וככה הוא נראה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומה בתוך התיק? כל מה שבתמונה הזו:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואיזה מזל שהוצאתי הכל כי גיליתי כמה דברים שלא זכרתי איפה שמתי…
משקפי שמש (לא יכולה לנהוג בלעדיהם) וספר קריאה מזדמן שאני קוראת בכל הזדמנות של כמה דקות פנויות.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
מתכון לעוגת שוקולד שאספתי בלחם ארז בביקור האחרון, טבעת לבבות של swatch שהיא אחת היחידות שאני באמת עונדת (וטוב שגיליתי אותה כי הייתי בטוחה שהיא הלכה לאיבוד), עט סגול (שלמרות שסגול הוא לא מהצבעים האהובים עלי, דוקא עט סגול מוצא חן בעיני) וסיגריה. לא סיגריה אמיתית – אלא עט בצורת סיגריה. אני סיימתי את הנסיונות שלי עם סיגריות אמיתיות בגיל 18…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ארנק של דניאלה להבי שיש לי כבר יותר מ-5 שנים (ולא מחליפה אותו עד שהוא יתפרק) ואוסף חשבונות/קופונים/מכתבים/מרשמים/הפניות שחשוב שיהיו בתיק (או שלא…).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
חטיף אנרגיה לשעת חירום ואוסף של מיני אלבומים עם תמונות להשוויץ ורשימות.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
צרור המפתחות שלי (שגדול כמו הצרור של השרת בבית הספר) עם מחזיק המפתחות שקניתי בגיל 18 (לפני כמעט 20 שנה) ושומר עלי מעין הרע מאז. Disk on Key כי תמיד טוב שיש אחד בהישג יד…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
טלפונים ניידים (אחד פרטי ואחד של העבודה) ואוזניה – מה הייתי עושה בלעדיהם?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ערכת הטיפוח שלי – תחליב להגנה מהשמש (שאני תמיד שוכחת למרוח),  ג`ל לניקוי במקרה ואין ברז באיזור, מוצץ רזרווה (שגם אותו שכחתי שיש לי בתיק),  סבון קצף בריח וניל לידיים (כי אני שונאת את הריח של הסבונים בשירותים הציבוריים), שפתון אחד לרפואה וטבליות סטרפסילס לשעת הצורך. בדרך כלל יש לי גם פלסטר בהישג יד – כנראה שהשתמשתי בו ושכחתי לשים אחד חדש – יטופל בהקדם!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
זוג ברכות מחברות טובות שמחזקות אותי בכל פעם שאני קצת מפקפקת בעצמי, גומיה לשיער (עבור הבנות שלי – אני כמעט ולא עושה קוקו), סיכת ביטחון (שיהיה), שרשראות תליה קטנות וחתיכת סרט אבודה (תוספת לקישוטי היצירה שלי – כאילו שחסר לי – אבל עדיין אני לא יכולה לזרוק את הסרט הזה סתם ככה. חולני או לא?)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והדבר הכי איזוטרי באוסף הזה זו המעטפה הקטנה הזו עם אבקת פיות… לפני כמעט שנה ביקרתי בניו-יורק בחנות קטנה במנהטן שמוכרת פיות ממתכת בכל הגדלים ובכל הצורות. כל מבקר קיבל מעטפה עם אבקת פיות והתבקש לפזר אבקת פיות על אחת הפיות בחנות כדי לשחרר את הפיה האמיתית שבפנים. אני לא פיזרתי את האבקה שלי אלא אני שומרת אותה מאז – מי יודע מתי יזדמן לי לפגוש פיה אמיתית סתם ככה ברחוב?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
זהו – עכשיו עשיתי סדר בתיק. תודה ננה!
אז מה אתם יודעים מהתיק שלי? שאני אוהבת לקרוא, שאני אוהבת יצירה, אוהבת לאכול, הגיינית אבל לא פנאטית, לא מתאפרת יותר מדי, שיש לי ילדים ושאני אוהבת לסחוב את כל העולם אצלי בתיק .
ולמי אני מעבירה את המשימה?
ל-mogit – שאני מתה לדעת מה יש לה בתיק…
ללימור (עכבר של קסם) – שבטוח מחביאה שם קסמים…
לשרון_פ – שאולי ככה אגלה איך היא צובעת כרטיסים…
ולזיקוקית – כי מי יודע איזה אוצרות מתחבאים אצלה בתיק?
לא חובה לעשות – אבל אם כן, זה בטוח יהיה מעניין…
קרן.
כתיבת תגובה

