סיכום שבועי

זוכרים שכתבתי לפני שבוע שמחכה לי שבוע עמוס? אז הנה הסיכום שלו…
ביום שני העברתי סדנת תפירה של נרתיק עם רוכסן אצל יפצ`וק מארטישוק – והיה מוּי כיף! (תמונות תופענה בפוסט נפרד – כבוד!).
אתמול בערב היה מפגש של פורום אומנות שימושית ב-YNET והיה תענוג אמיתי – ממזמן לא צחקתי ככה! היינו 30 בנות (מפגש מצומצם יחסית למפגשים הקודמים) והיה זמן לדבר ולראות את כל מי שהיה. אני עדיין זוכרת את המפגש הראשון שלי – שלא הכרתי בו אף אחד והיה נדמה לי שכולן מכירות כבר זו את זו – איך שדברים משתנים… האוכל היה נהדר (כולל עוגת גבינה ושוקולד של קארין גורן שעשתה mogit) והחברה היתה משגעת. הגדילה לעשות קינשסה שהקימה אותנו למשחק חברתי משעשע שעזר לנו לראות שאנחנו בחברה טובה ולא היחידות בשיגעון היצירה. למדנו אחר כך כל מיני דברים שלא ידענו אחת על השניה (לא הייתם מאמינים איזה דברים גילינו!) וכמובן גם את משחק ההחלפות המסורתי – הפסיד מי שלא בא!
במשחק אני קיבלתי מפיצנענע את הצעיף האדום המשגע הזה (שגם התאים לבגדים שלבשתי אתמול ולמזג האויר הקריר באותה שעה) – אבל זה צעיף עם טריק – יש עליו כפתורים והוא סרוג עם עיניים מספיק גדולות כך שניתן לסגור את הכפתור בכל מקום שרוצים וכך ליצור צווארון או כיסים לחימום – פשוט שוֹס!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואני הכנתי את שלושת הקופסאות האלו שסיימו את הערב בידיה של לימור (עכבר הכפר) – איזה כיף! עשיתי אותן לפי הסדנא המצולמת שעשיתי כאן. לקח לי 45 דקות לתפור את הכל – ועוד חצי שעה עבור התחתיות לכסות את התפרים הפנימיים (לא חובה). פשוט וקל!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
השתמשתי בבד כותנה מנוקד ובבד פיקה לבן ועדין. את התחתית תפרתי במרכזה עם כפתור פימו תואם (תודה יש_אל!).  בתוך הקופסא השתמשתי בפליז ולא בְּלֶבֶד ולכן הן יותר רכות אבל פחות עומדות זקוף… כן, אני יודעת שהן לא מגוהצות, אבל בהתחשב בעובדה שהן במילא ידחסו בעטיפת המתנה, ויתרתי לעצמי (בכל זאת, ב-1 בלילה זה לא הדבר הכי קריטי ).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואם זה לא מספיק, זכיתי לקבל גם כרטיס ברכה מעשה ידיה של גליק, בשם הפורום על עזרתי בארגון  – תראו איזה יופי:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואם כל זה גם לא מספיק, קיבלתי עוד מתנת יום הולדת מאוחרת – לימור (עכבר הכפר) ושרון_פ הביאו לי את הסט הבא – כרטיס קיפודי משגע  (תראו את הצביעה!) וכוס של מיקסים (ועכשיו אני לא צריכה לקנא בכוס של נתנאלה )
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
כל זה היה אתמול – והיום בבוקר העברתי עוד סדנת אלבום שקוף:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וגם קיבלתי מ-tacher את העגבניה הזו, שהיא בעצם כרית סיכות שמתלבשת על האצבע כמו טבעת. רעיון משגע!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואחרון אחרון חביב – את הכרטיס היפיפה הזה מיעלי:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
תודה רבה רבה לכולכן!
ומה מחכה לי בשבוע הבא? קצת שקט ליצירה במשך השבוע וביום שישי בבוקר יש אצלי מפגש הקומונה של פרידה ונומה – אני כבר מחכה כי יש לנו לו"ז עמוס למפגש!
סופשבוע רגוע…
קרן.
להשאיר תגובה

