בייסיק גריי ונדל"ן

עברתי די הרבה בתים בחיים (כמו שבטח הבנתם אחרי אלבום הבתים שלי). בבתים הראשונים לא אני ארזתי אלא ההורים שלי (תענוג!). אחר כך גרתי בשכירות בתור חיילת, כיבסו לי את הבגדים בבית (תודה אמא!) וסחבתי בגדים וקצת חפצים בכל שבוע לדירה. כשארז עבר לגור איתי, התחלנו להשקיע במכונת כביסה ומייבש אבל הריהוט היה עדיין בנוי משאריות של משפחה וחברים עם כוונות טובות…
רק כשעברנו לדירה חדשה משלנו שקנינו מקבלן היינו צריכים להשקיע בריהוט, מטבח ואבזור מההתחלה. אני דוקא זוכרת שהיינו בטוחים שאין לנו כמעט מה להעביר – רק בגדים, מחשב והמון ספרים – אבל מסתבר שרק כשאתה מתחיל לארוז אתה מגלה כמה באמת יש לך (או תיקון – כמה junk באמת יש לך…) והפעם אנחנו היינו צריכים לעשות את האריזה .
בפעם האחרונה שעברנו, לפני שלוש שנים כמעט, היינו צריכים לארוז גם עבור הבנות (היו אז רק שתיים והשלישית בבטן) ואז גילינו גם כמה ג`אנק יש לילדות! העברנו שקיות שלמות של צעצועים וספרים לתרומה ועדיין היינו צריכים לבקש מחברת ההעברה קופסאות נוספות.
אני לא מעיזה לחשוב מה יקרה אם נרצה לעבור מהבית הנוכחי – ככל שיש יותר מקום יש תמיד יותר מה לאגור – ואז שוב חסר מקום…
לעומת זאת, כשמישהו אחר עובר לדירה חדשה, אני רק מעלה זכרונות, משתתפת בקיטורים וקונה מתנה… חיים קלים! אחי וגיסתי עברו לדירה חדשה – וכמובן שעשיתי להם גם כרטיס ברכה. הכרטיס עשוי כולו משאריות של הסט Sultry של Basic Gray שנשארו לי לאחר אלבום הבתים שלי ופאנצ` הסקאלופ שלי כמובן…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הבית הוא חותמת שצבועה בעפרונות אקוורל (לא אקנה קופיק, לא אקנה קופיק, לא אקנה קופיק – אם אשנן את זה מספיק פעמים אולי גם אעמוד בזה…).
וסתם בלי שום קשר – קניתי לבנות שלי לראש השנה את הסט DVD הכפול של High School Musical (החלק הראשון והשני כולל מהדורת הריקוד המורחבת). ואז הסתבר שזה לא בדיבוב אלא רק בתרגום לעברית – כלומר יצא שקניתי לעצמי את הסט… כמובן שראיתי מההתחלה עד הסוף כולל כל קטעי הבונוס, הפספוסים ומאחורי הקלעים. ברור שהשוותי כל הזמן לסרט "גריז" – פה הם לפחות נראים יותר בני 16 ולא בני 30 כמו אוליביה ניוטון ג`ון, ובכל הסרט הזה אין אפילו נשיקה אחת… וברור שאני מזמזמת את השירים כמו כל כל ילדה בת 10 מצויה… אבל לפחות אין לי פוסטר של זאק על הקיר. כן, אני שטחית. מה לעשות?
קרן.
להשאיר תגובה

