חברות והשראה

חגיגות יום ההולדת שלי לא נגמרו – למרות שעברו כבר חודשיים – נתנאלה, נויה, ברקי ומור הפתיעו אותי בספרים, כלים וחומרים… בדיוק כל מה שאני אוהבת!
הנה הכלים – מכשיר scor-it קטן שקיבלתי מברקי – שהצליחה לשכנע אותי שבעצם אני קונה את זה לעצמי בלי לדעת שזו המתנה בשבילי… מכשיר שימושי במיוחד (לא פלא שרציתי לקנות אותו לעצמי!)
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה הספרים שטיילו אלי מרחבי העולם…
– Gift האוסטרלי הנפלא מנתנאלה (שמגיע לה צל"ש על התלאות שהיא עברה בגלל המתנה שלי – ואגב, אפשר למצוא אותו אצלה בחנות).
– Fabric Scrapbook של Donna Downey שקיבלתי מנויה וטס מארה"ב.
– ואחרון – Fuzzy Felted Friends שהגיע כל הדרך מסין יחד עם מור…
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומור כיפרה על זה שהיא נעלמה לי לשלושה חודשים והביאה לי גם חומרים (לא להאמין מה מוצאים היום בסין…):
תיקון – מסתבר שהיא נעלמה רק לחודשיים פחות שבוע – אבל זה נראה היה לי כמו שלושה חודשים!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וכמובן גם כרטיסים היו מצורפים למתנות:
הנה הכרטיס מברקי:
  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והכרטיס של נתנאלה (אני מזהה קופיק?):
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והתגית מנויה (שהיתה מושחלת על סרט ורוד שנעלם למרתפי הסרטים שלי):
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והכרטיס של מור (נכון שרואים שזה צילום שלה?):
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
יקרות שלי, אין כמוכן! המתנות שלכן נותנות לי השראה וחשק להמשיך וליצור! מדהים איך חברות שהתחילה בגלל עניין ביצירה צמחה והפכה להרבה מעבר לכך… ובאמת הגיע הזמן שנארגן עוד פגישה – אני מתגעגעת! תזכירו לי למי יש יום הולדת הבא בתור?
קרן.
להשאיר תגובה

