שקוף שיש תמונות…

יש לי כל כך הרבה דברים לספר…
דבר ראשון, תודה רבה על הפרגון לשמלה שהעליתי בפוסט הקודם – חיממתם לי את הלב והתענגתי על כל תגובה!
דבר שני, אתמול והיום העברתי סדנאות לאלבום שקוף והיה כיף אדיר! היה נהדר לראות את המוזה בפעולה ולהנות מהרעיונות היצירתיים שהבנות ניסו ועשו. כל האלבומים הם בגודל של 20X20 וכל אחת לקחה את הרעיון, הצבעים והדמיון למקומות אחרים…
הנה האלבומים מהסדנא למתחילות אתמול:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ותמונה מהסדנא למתקדמות היום:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והאלבומים כמובן:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
לימור (עכבר קסם/עכבר הכפר/קסם שימושי) העלתה תמונות מפורטות של האלבום שלה אצלה בבלוג – תציצו בעצמכם…
 ושלא תחשבו שרק המשתתפות יצאו עם ידיים מלאות –  גם אני לא יצאתי מקופחת – הנה קופסא וסולם יעקב שמימס הכינה עבורי – נכון משגע? יצירתי, צבעוני ומוקפד – בדיוק לטעמי!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה הכרטיס ששרון_פ הכינה לי – מי צריך טושים של קופיק כשיודעים לצבוע ככה? פשוט יפיפה!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
דבר שלישי, למי שלא יודע, נתנאלה פרסמה בבלוג שלה הרשמה לשבוע של סדנאות והדגמות בנובמבר בחסות בייסיק גריי – אני נרשמתי לסדנת האלבום בית מעץ ביום שלישי. אז מה אם עשיתי כבר אלבום בתים? לא עשיתי אלבום בית כמו שיש אצלה – וחוץ מזה זו הזדמנות בשבילי להיפגש איתה (מה שלא יוצא לנו בזמן האחרון) וגם ליצור, אז מה יש להתלבט בכלל?
דבר רביעי, לכל המתעניינות – כן, עומדת להיות סדנת תיקים (או בעצם סדנא אחת שמחולקת לנושאים), פשוט אני צריכה להחליט איך מתארגנים על מספיק מכונות תפירה (לי יש רק 2 זמינות). אולי פשוט אבקש ממי שמשתתפת להביא את שלה מהבית…? קצת סבלנות, מבטיחה!
ואחרון חביב, מחכה לי שבוע עמוס – סדנת תפירה אצל יפצ`וקית ביום שני, מפגש פורום אומנות שימושית של YNET ביום חמישי וסדנת אלבום שקוף נוספת ביום שישי בבוקר. אבל הכל דברים של כיף, ככה שאני לא ממש מתלוננת…
גם בסוף השבוע יש לי כמה רעיונות שבא לי לנסות – בעיקר דפים באלבום שרציתי להשלים ובטח עוד כל מיני דברים שיצוצו סתם ככה…
שיהיה סוף שבוע נעים, רגוע ויצירתי!
קרן.
להשאיר תגובה

