שמלת השבת

הכל התחיל מהבדים של Sandi Henderson.
200555_1160
גיליתי אותם במקרה ב-etsy כשחיפשתי בדים מעניינים ובעקבותיהם הגעתי לבלוג שלה. גם במקרה באותו זמן היא הציגה שמלה מהממת מגיזרה שהיא עיצבה וכתבה שעוד מעט היא מתחילה למכור אותן… חיכיתי בסבלנות (ואני לא טובה בדחיית סיפוקים) אחרי שהבדים הגיעו ולא נגעתי בהם חוץ מאשר ליטופים יומיים… ביום שבו היא התחילה למכור (הנה החנות) קניתי 3 מתוך 4 סוגי הגזרות שלה ושוב חיכיתי שהדואר כבר יבוא…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
כל סוג גיזרה עולה 16$ ויש בה הנחיות ל-4 שמלות בגזרות שונות ממידה חצי שנה ועד 8 שנים. עסקה טובה לטעמי…
כמובן שבחרתי בשמלה הכי מסובכת.
כמובן שתיקנתי ושיפרתי כל מה שלא נראה לי באותו רגע.
כמובן שקיללתי כל פעם שהיה צריך לעשות כיווצים. שלא תטעו, אין לי שום דבר נגד כיווצים – ויש לי אפילו שתי שיטות נהדרות לעשות אותם, אבל כשצריך לעשות כיווצים לרצועה באורך 5 מטרים בשעה 2 לפנות בוקר, זה כבר מוגזם…
כמובן שהלחצתי את עצמי – הבטחתי ללי לעשות לה שמלה עד סוף סוכות – אבל עמדתי במשימה!
כמובן שאני צריכה קצת לקטר (פולניה או לא?). אבל בסוף יצאה שמלה מקסימה (אפילו אם אני מעידה על עצמי) ולי מקסימה עוד יותר (כנ"ל). יש די הרבה תמונות – פשוט לא הצלחתי להחליט בסוף איזו הכי יפה (וזה עוד מתוך 80 תמונות שצילמתי, שלא תגידו שאני לא מתחשבת…)
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
סה"כ הוצאות על הבדים – 15$ + משלוח עבור סט של 7 חצאי יארד. סה"כ זמן עבודה – 8 שעות בערך. אבל החיוך על הפנים של לי בבוקר כשהיא ראתה את השמלה המוכנה מחכה לה היה שווה לי הרבה יותר מזה… שלא לדבר על הגאווה שבה היא אומרת לכל מי ששואל (וגם מי שלא ) שאמא תפרה לה את השמלה…
יש לי הרגשה שאני הולכת לתפור די הרבה בגדים השנה. אולי הגיע הזמן להתחיל לעבוד גם עם טריקו ובדים סינטטיים ולא רק כותנה. נחכה ונראה…
קרן.
להשאיר תגובה

