תייגו אותי

מירה ואז גם נוית תייגו אותי – כלומר העבירו לי מן מכתב שרשרת שבו כל אחת מתייגת 7 בלוגים, מוסיפה בהם תגובה על עצם התיוג ומבקשת להעביר את זה הלאה. אה, וצריכה לספר 7 דברים שלא ידעתם עלי. בהתחלה חשבתי שזה יהיה ממש קל אבל אז התחלתי לחשוב…
לקח לי די הרבה זמן למצוא 7 דברים שלא ידעתם עלי – בעיקר בגלל שכבר חשפתי הרבה דברים עלי בבלוג. חלק מהדברים מהאנציקלופדיה שלי היו כבר רשומים פה בשביעיה הפותחת – אבל אז התפרסמה האנציקלופדיה ואני נותרתי לגרד את תחתית החבית בנסיון למצוא עוד דברים… בסוף התפשרתי על השביעיה הזו:
1. כשהייתי בטיול באוסטרליה חלמתי באנגלית.
2. את בעלי פגשתי בקורס בצבא וארגנתי שחברה משותפת תזמין אותו לסרט עם שתינו ואז תבריז לנו…
3. אני שונאת לאחר. מעדיפה לקחת מרווח בטחון היסטרי, להגיע ראשונה ולחכות בחוץ עד הזמן המתאים.
4. אין לי בעיה עם בלאגן באופן כללי – עד שנשבר לי ואני מנקה ומסדרת את כל מה שנמצא באיזור כאחוזת תזזית (תמיד רציתי להשתמש בביטוי הזה ). עכשיו בעלי רק מחפש איך לגרום לזה שישבר לי לעיתים יותר קרובות…
5. אני ביישנית מטבעי ולוקח לי הרבה זמן ואומץ לגשת למישהו שאני לא מכירה ולהציג את עצמי.
6. בעלי בחר את השמות לכל שלושת הבנות שלנו.
7. אני שונאת קוקוס וגויאבה, מתה על סושי (בעיקר עם סלמון, אבוקדו וגבינת פילדלפיה… טעים!) ובאופן כללי אוהבת אוכל מכל הסוגים והטעמים (בעיקר כשמישהו אחר מכין אותו ולא אני צריכה לבשל…)
אין לי למי להעביר את השרשרת הלאה כי כל הבלוגים שרציתי להעביר אליהם כבר תוייגו לפחות פעם אחת – נראה לי שהמשחק המשעשע הזה מיצה את עצמו אז אצלי זה נעצר… בכל אופן, מירה ונוית, תודה על התיוג!
אלה היו 60 שניות על "דברים שלא ידעתם על קרן"…
לילה טוב,
קרן.
נ.ב. נתתי ליאנה אישור לתרגם את הסדנא למיני מיני אלבום – והנה אני גם ברוסית!
להשאיר תגובה

