מי עובד עם סינר?

במטבח אני ממש לא משתמשת בו – מקסימום לעבודות יצירה עם הבנות. אפילו הסינר הזה שוכב אצלי על המדף…
אבל את הסינר הזה, עשיתי דוקא לעבודה – ובעיקר כשאני מעבירה את הסדנאות שלי. פשוט גיליתי שאני תמיד מסתובבת עם דברים ביד, משאירה אותם על אחד השולחנות ואז מבזבזת זמן בלחפש אותם כשאני צריכה אותם – טלפון נייד, עט, כרטיסי ביקור, מספריים קטנות, שפופרת דבק, פורם חוטים ועוד כל מיני…
זה בעצם סינר עבודה שהפונקציה העיקרית שלו זה כיסים תלויים – כי אין לי כמעט מכנסיים עם כיסים. אם הייתי מעיזה, הייתי הולכת איתו לכל מקום במקום לסחוב דברים בתיק ולחפש את הטלפון בכל פעם שהוא מצלצל…
  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומקרוב:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
200555_1096
בחרתי בצבע זית סתם כי זה הסתדר לי יפה עם הפרחים וגם כי רציתי שהוא לא יהיה פרחוני ונשי מדי. הגיזרה היא של Green Pepper שקניתי ב-8$ ב-Joann בארה"ב. Green Pepper מתמחים בגזרות לבגדי עבודה וציוד מחנאות – ממש לא הכיוון שלי אבל הסינר הזה פשוט קרץ לי מהמדף. אני כמעט בטוחה שאף אחד לא השתמש בגיזרה שלהם כדי לעשות חגורת כלים פרחונית…
הלולאות בצדדים הן לתליה של מפתחות או כלים – אולי אני אתלה שם את ה-crop-a-dile הורוד?  עכשיו אני רק צריכה להתרגל להחזיר לסינר את כל מה שאני משתמשת בו ולא לשים על השולחן…
אז יאללה, לעבודה!
קרן.
להשאיר תגובה

