חותמות – או גמר חתימה טובה

זה הפוסט שלי בנושא חותמות בעקבות שרשור שהתחיל בפורום אומנות שימושית ב-YNET.
חותמות זה משהו שאף פעם אין ממנו מספיק – ותמיד אין בדיוק את מה שאני צריכה באותו רגע…

יש לי הרבה חותמות ולא בכולם אני משתמשת (כאילו דא! ). אני פריקית של אותיות – כל סט אותיות קונה אותי בלי בעיה… אני משתמשת בהן כמעט להכל – כרטיסי ברכה כמובן אבל גם דפים באלבומים, תויות לתיקים שאני תופרת ומה לא?

אני הכי אוהבת חותמות סיליקון שקופות – הן לא תופסות מקום ורואים בדיוק איפה מחתימים.
החותמות האהובות  עלי הן חותמות שקשורות למילים – מילים/אותיות או מקום לג`ורנלינג…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 והנה דוגמא לדף באלבום איתן:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הבאות בתור הן סלסולים – כמה שיותר – יותר טוב:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה דוגמא:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
זה הסט הכי מוזר שלי – והוא בכלל לא נועד אלי – הבנות שלי קיבלו אותו מתנה מסבתא ואני ניכסתי אותו לעצמי…
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
והשתמשתי בו בכרטיס ברכה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
יש לי חותמות שפעם חרשתי עליהם והשתמשתי בהן המון – ואני מגלה שכבר לא נגעתי בהן שנתיים… (מישהי רוצה להחליף? )
קניתי אותן בזמנו מאלבום ארט ז"ל כשרק התחלתי ולא הפסקתי להשתמש בהן עד שגיליתי שאפשר לקנות גם מחו"ל פונטים נוספים…
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הנה צורות האחסון שלי: חותמות העץ מרוכזות בקופסא (ואולי לכן אני משתמשת בהן פחות כי אני לא רואה מה יש שם…), חותמות סיליקון נמצאות בתוך קופסאות דיסקים שקופות או בקלסר (עבור סטים של חותמות קטנים או גדולים במיוחד) ושאר החותמות בתפזורת בקופסא…
 OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
הדיו הכי שימושי שלי הוא סאזון (StazOn) כי הוא מחתים על כל משטח ומתייבש בשניה. אחריו מגיע הדיו סימן מים של VersaMark – נהדר עבור החתמות עדינות עבור רקע או עבור אמבוסינג חם כמובן. מיד אחריהם נמצאים גווני החום של ColorBox – הגודל הקטן שלהם מאפשר ליישן קצוות של דפים בקלות ולהגיע לכל מקום. דיו דיסטרס של Ranger סוגר את השימושיים שלי – נהדר ליישון של נייר וגם בדים – אני מורחת אותו עם מברשת ספוג.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
את כל סוגי הדיו שלי אני שומרת כשהם הפוכים (כלומר הצד של כרית הדיו כלפי מטה) כדי לשמור על הדיו כמה שיותר קרוב לחותמת ולמנוע ייבוש בטרם עת.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וכמו שכבר הזכרתי בפוסט על הטיפים שלי לאחסון –  מה שלא רואים – לא משתמשים… (או יותר נכון לא זוכרים) – אני משתדלת שהכל יהיה אצלי בקופסאות פתוחות או לפחות שקופות לגישה קלה ומהירה.
בחותמות ספוג אני כמעט ולא משתמשת – ולא ממש יודעת למה… אולי בגלל שלא בא לי להתחיל לנקות אותן מצבע אקרילי – אף פעם לא ניסיתי אותן עם דיו פיגמנטי. יש לי 3 סטים של אותיות ספוג בכל מיני פונטים (עם אותיות בגובה של 6 ס"מ כל אחת) שמחכות שיהיה לי אומץ…
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה הפעם היחידה שממש השתמשתי בהן – צבע אקרילי אדום עם קצת זהב:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
אני אוהבת לחפש חותמות יוצאות דופן ולא שגרתיות – בשימוש שלהן או בצורה שלהן:
חותמת משרדית – נהדרת להוסיף תאריכון בתחתית העמוד באלבום כדי לציין את תאריך התמונה.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
סט האותיות הכי קטן שלי – כל אות בגודל חצי ס"מ:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
זהו סט מקורי מ-etsy שעוצב ע"י אדם פרטי ולא חברה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה כרטיס שעשיתי איתו:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וגם סט הבתים המדליק שלי שמצאתי בשיטוטי ב-etsy (גם הוא סט בעיצוב של אדם פרטי). בעקבות הביקוש אפשר להשיג אותו עכשיו גם אצל נתנאלה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה כרטיס קסם שעשיתי איתו (והנה הסדנא המצולמת שלו):
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
סט הצורות הקטנטן של DoodleBug שקניתי בזמנו מארטישוק (וכמובן שהצורה הכי שימושית אצלי היא הפרפר):
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
סטים של אותיות שאני שומרת בקופסאות:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
סט של חותמות ללוח שנה של Maya Road שהוא ממש מקסים בקופסא, אבל כשאני חושבת על להרכיב עבור כל חודש את הימים בריבועים המתאימים רק עבור החתמה אחת, אני ישר מתייאשת ומוותרת – אולי כשאחליט לעשות כמה לוחות שנה בבת אחת…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הנה הסט הכי אהוב עלי כרגע (גם לכם יש סט מועדף מדי פעם עד הסט הבא?) – זהו סט העיגולים שקניתי מ-Papertray Ink הבלוג המדהים של ניקול הרדי) – מתחתיו יש סט נוסף מאותו מקום עבור קישוט של פריטי מזון כמו שוקולדים קטנים ושקיות עוגיות (קצת איזוטרי, לא?) – אני רק מחפשת הזדמנות עכשיו לנסות אותו…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה מעטפה שעשיתי עם העיגולים:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואחרון חביב – ההמצאה הכי הכי שימושית שיש לי בתחום של חותמות – פד לניקוי! פשוט מרססים חומר ניקוי לחותמות על החלק התחתון של הספוג, מעבירים את החותמת על החלק התחתון לניקוי ועל החלק העליון לניגוב וזהו! צריך לרסס רק פעם בחודש חודשיים, הקופסא שומרת שהחומר לא יתאדה וככה גם מבזבזים הרבה פחות חומר ניקוי ואם הספוגים נהיים יותר מדי מלוכלכים, מכבסים במים פושרים וסבון… קניתי אותו ממש ממזמן ב-ebay (פשוט תחפשו double scrubber pad).
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
אם כתבתן גם אתן פוסט על חותמות, הוסיפו את הקישור בתגובות ואעדכן את הפוסט.
החתמה מהנה!
קרן.
כתיבת תגובה

