חזרתי לאלבומים

אחרי תקופה של כמעט חצי שנה שלא עשיתי דף באלבומים של הבנות, הצטברו לי די הרבה תמונות שרק מחכות להזדמנות המתאימה. וההזדמנות הגיעה – יש לי מוזה ל-10 דפים לפחות ורק (כרגיל) אין זמן…
הנה הדף הכפול הראשון שעשיתי – עבור לי ומאי והקשר ביניהן. למרות שההפרש ביניהן הוא שנתיים וחצי (לי בת 5, מאי בת שנתיים וחצי), יש ביניהן קשר מופלא – הן משחקות ומעסיקות את עצמן ביחד לאורך זמן כמעט בלי מריבות.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
החתמתי נקודות על הדף הצהוב עם דיו סימן מים (VersaMark) ועשיתי עליהן אמבוסינג שקוף כדי שיבריקו ויהיה להן קצת נפח. הסלסולים למטה הם מהפאנצ` החדש שלי של Fiskars – אני צופה שיהיו עוד הרבה תמונות איתו… האותיות הן אותיות צ`יפבורד שצבעתי ועשיתי עליהן אמבוסינג לבן, הוספתי גם לב מלבד שחתכתי בקטאטלבאג עם בראד מתכת והפרפר הגיע מוכן מתוך סט מדבקות תלת מימדיות מקיט אוגוסט של Scarlet Lime.
200555_1053
צום קל וגמר חתימה טובה,
קרן.
כתיבת תגובה

