הכל חדש!

השנה הזו התחילה בסימן חדש אצלינו במשפחה – בן דוד שנולדה לו בת לפני חודש, עוד קרוב משפחה שמתחתן השבוע, אח אחד שהתחתן ומתחיל עבודה חדשה, אח שני שאשתו בהריון ועבר לדירה חדשה, עוד גיסה שאמורה ללדת בחודש הבא – בקיצור, הרבה דברים חדשים!
עבור בן דודי הכנתי ערכה לתינוק חדש – אבל לא כזו שמכילה מוצץ, חיתולים ובקבוק אלא כזו שיותר מתאימה לי…. מה זאת אומרת? הכנתי חיתול טטרה משודרג עם בד ירוק מנוקד מסביבו, הוספתי את הברכה שהכנתי, 2 ספרוני תגיות עם תמונות של התינוקת החדשה, והוספתי 2 מיני אלבומים גם הם עם התמונות כדי שיהיה מספיק לכולם. את כל זה הכנסתי לשקית שיצרתי לפי ההוראות של חגית במאמר האחרון ב-Mixim ואני מוכנה!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
יצאתי שמחה וטובת לב וחשבתי שהכל מוכן – עד שפתחו את המתנה ובאו בטענות שאין מספיק אלבומים לכל מי שרצה… אז הכנתי עוד כמה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ולכבוד החתונה ביום שישי הכנתי כרטיס – משום מה אדום/לבן/שחור מתחברים לי תמיד לצבעי חתונה, לא יודעת למה…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
השתמשתי בתבנית קולוזל של מעטפה, תפרתי והחתמתי את הנייר השחור, הקשתות בחלק התחתון הן מהפאנצ` החדש שלי של Fiskar (אני עדיין מתלהבת), פרח משי עם נצנץ אדום וסרט לסיום.
שתהיה לכולנו שנה של התחלות חדשות ומשמחות!
קרן.
להשאיר תגובה

