תיק גן ושבלול

ממזמן לא עשיתי אותו – אבל הגיעה עוד בקשה לשבלול…
ואיתו גם בקשה לתיק לגן לילדה בת 4 שאוהבת ורוד (טוב, איזו ילדה בת 4 לא אוהבת ורוד?).
הפעם זה שבלול בן – עם כחול ואדום ומראה "גברי" , וכמובן שכל גבר צריך שיהיו לו גלגלים… (לא שנשים לא צריכות גלגלים – אלא שהן לא משויצות בהם כמו הגברים ).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה הזדמנות לקשר שוב לסדנה המצולמת שלי לתפירת שבלול
והתיק באותו סגנון כמו התיק למחשב – אבל עם טלאים בסגנון "חלונות" מבחוץ ורצועות עם קשירה (ואז אין בעיה לקבוע את האורך – פשוט קושרים באורך הרצוי). זה תיק שגם ילדה בת 4 יכולה לפתוח ולסגור לבדה או להוציא ממנו דברים. את הבדים המתוקים של תותית קיבלתי משמים ירוקים בהחלפת התותים אצל נתנאלה.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הסוגר עשוי מכפתור מצופה בד תואם שעשיתי בעצמי בעזרת ערכה ליצירת כפתורי בד – וניסיתי לתפור אותו בדיוק היכן שאמור להיות הראש של החתול…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
היה לי פתאום רצף של תיקים – לא יודעת למה… עכשיו מתחיל לי חשק לנייר. מוזר לי איך אני מזגזגת בין התפירה והנייר וכל פעם כשנמאס לי רגעית מאחד אני עוברת לשני עד ששוב עולה לו החשק…
מה עוד חדש? נויה העלתה היום מאמר מצולם ב-Mixim על טכניקת החתמה שנקראת Kissing (נישוק?) – אתם מוזמנים לקרוא ולהנות!
ועדכון לגבי הסדנאות – 2 הסדנאות הראשונות של האלבום השקוף מלאות – נפתחה סדנת מתחילים נוספת ב-31 באוקטובר – אתם מוזמנים להצטרף!
וכן, יש גם סדנאות תפירה בתכנון…
קרן.
כתיבת תגובה

