תוצרים

הפעם הכל תוצרים… שלי ושל אחרים!
זה מתחיל בסדנת תפירת שמלה שהשתתפתי בה דרך פורום טקסטיל אצל מלי מסטודיו חוט ומחט בפתח-תקוה – למי שלא היה שם מצפה חוויה נהדרת! ככה סטודיו צריך להיראות ומלי היתה נפלאה! לא פלא שיצאתי עם כזו תוצאה:
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ותראו מקרוב איזה בד קורדרוי מקסים זה – וקיבלתי אותו מליאת – שוב תודה רבה!
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 כבר ברור לי מה אני הולכת לתפור השנה…
והנה חלק מהתוצרים של הסדנא של שלשום בערב:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וחלק מהתוצרים של הסדנא אתמול בבוקר:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומגנט מפימו לקראת ראש השנה שקיבלתי מתנה מהדס:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואחרונות חביבות – למרות שהן היו צריכות להיות ראשונות כי קיבלתי מהן את מתנות יום ההולדת שלי כבר לפני שבועיים…
קופסת עץ מהממת עם ציור ביד של מכונת תפירה שעשתה לי ארייה (מקום נהדר לכל השמונצעס שתמיד מסתובבים על השולחן):
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וקנווס מצוייר עם פרפר שעשתה לי דיילי (שהתחילה לייבא את החותמות המתוקות של מגנוליה – שווה הצצה).
200555_948
והכרטיס שנלווה לתמונה עם חותמת של מגנוליה (ברור, לא?)
200555_949
בהחלט היה שבוע יצירתי – ולא רק לי!
ומה מחכה לי שבוע הבא? כאוס מוחלט… בעלי נוסע היום בערב לשבוע בארה"ב בהתראה קצרה (כן, כן, גם בצבא נוסעים לחו"ל לפעמים…), ביום שני אני מתנדבת להעביר סדנת צנצנות ותגיות לראש השנה לבנות פורום עיצוב אלבומים וכרטיסי ברכה בתפוז, צריך ללכת לעבודה כרגיל, 3 בנות לארגן (או שהן תארגנה אותי ) וזמן פנוי שכבר ממזמן שואף לאפס… לא פלא שאני כותבת פוסטים ב-3 וחצי לפנות בוקר…
לילה טוב,
קרן.
כתיבת תגובה

