משאלות לשנה הבאה

האתגר החודש במיקסים הוא אתגר לראש השנה – משאלות ובקשות שאני מאחלת לעצמי לשנה הבאה. במקום להתלבט אילו מהמשאלות חשובה יותר ומה צריך לבוא לפני מה, החלטתי לכתוב את המשאלות על תגיות קטנות ולאסוף את כל התגיות לקופסת משאלות אחת קטנה. בשנה הבאה, אפתח את הקופסא ואראה אם מי מהמשאלות התקיימה, אילו משאלות רלוונטיות גם לשנה הבאה ומה לגמרי לא היה בכיוון…
לצורך העניין השתמשתי בקופסת פלסטרים של Provo Craft (לא ברור אם באמת קופסאות הפלסטרים בארה"ב  עשויות ממתכת ונראות ככה – כי אם כן אני הייתי קונה אותן בשביל הקופסא עצמה…)
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
והנה התגיות שנמצאות בקופסא (הקליקו על התמונה כדי להגדיל אותה):
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
מאחלת לכם רק דברים טובים לשנה הקרובה – ואולי תצטרפו אלינו לאתגר?
ואם כבר מדברים על דברים טובים, סיפרו לי שביום חמישי השבוע בשעות אחה"צ (מ-17:00 עד 21:00) בבריכת כפר סירקין (צמוד לפתח-תקוה) יערך יריד יוצרים של תושבי הכפר – כולל סדנאות לילדים ובית קפה. לכל מי שמחפש מתנות מקוריות לראש השנה, נראה לי שזה מקום לא רע להתחיל…  ואם אפשר תוך כדי לעודד יצירה ויוצרים, אז למה לא?
שנה טובה!
קרן.
להשאיר תגובה

