ציפור קטנה לחשה לי….

השתתפתי החודש בהחלפת ציפורים בקומונה של פרידה ונומה. זה סוג ההחלפות האהוב עלי – מגדירים נושא וכל אחד לוקח אותו למדיום ולכיוון האהוב עליו. מישהו מוכן לנחש מה המדיום האהוב עלי?
היו לי המון רעיונות כשנרשמתי להחלפה – חשבתי על תמונה ואח"כ עברתי לכרית עם ציפורים, משם זה עבר לכרית של ינשוף ובסוף נשאר לי רק הרעיון של הינשוף – אבל בלי הכרית… נכון שינשוף הוא גם סוג של ציפור ? אז אני החלטתי לעשות ינשופים מבד – אבל לא בובות של ינשוף אלא ינשופים שטוחים (הוראות כאן). למרות שינשופים לא חיים בלהקות, לי היה נראה  שינשוף אחד יהיה קצת לבד ולכן יצרתי להקה שלמה של ינשופים ותליתי אותם על סרט כמו באנר של דגלים. יש משהו בינשוף שהוא קצת חכם ומסתורי – לא יודעת למה… אבל הינשופים האלו דוקא נראים ממש תמימים וילדותיים, לא?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
לשמחתי, אני הייתי צריכה לשלוח את החלפת הציפורים שלי ליפצ`וקית (הבעלים של חנות ארטישוק – וזה הפשר לכיתוב על הינשופים). אפילו ארזתי את להקת הינשופים שלי באריזה "ציפורית"…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
יפצ`וק אהבה אותם… איזה מזל! מה אחרת אפשר היה לעשות עם להקת ינשופים שכתוב עליהם ארטישוק? איזו החלפה כיפית!
קרן.
להשאיר תגובה

