עסקת בַּרְטֶר

למי שלא יודע, עסקת ברטר זאת מילה נרדפת לסחר-חליפין של פעם: אני אתן לך מוצר שאני עושה ובתמורה, תיתן לי משהו שאתה עושה. ככה לא נצטרך להוציא כסף  מהכיס ושנינו נהיה מאושרים. ומה שעוד יותר ממתיק את העסקה הספציפית הזו היא שמה שקיבלתי כל כך מתאים לי, שגם אם הייתי משלמת עליו הוא לא היה יכול לצאת יותר טוב. במה כל הסיפור? אני הייתי צריכה מישהו שיעצב לי כרטיס ביקור ומור היתה צריכה תיק. מצאתם את הפיתרון? היא בחרה את הסגנון והבדים ונתנה לי יד חופשית לעצב את התיק – ואני לעומת זאת נדנדתי לה עד הפרט הכי קטן… יאמר לזכותה שהיא לא נתנה לי לעזוב עד שלא הודיתי בפה מלא שאני ממש ממש ממש אוהבת את הכרטיס – כלומר אני לא מתפשרת עליו בשום דבר. אתם בטח כבר מכירים את מור – היא חברה נהדרת, יוצרת מופלאה, שותפה בצוות מיקסים ואם כל זה לא מספיק, היא גם אלופה בפוטושופ…
אז הנה שני הצדדים של העסקה – קודם כל הכרטיס שהיא עיצבה לי – מקדימה ומאחורה. נכון שזה כרטיס מדהים? טוב, אני משוחדת…
200555_889   200555_920
בכוונה מחקתי את הטלפון מהתמונה של הכרטיס (זה בכל זאת אינטרנט, זוכרים? לא בא לי לקבל שיחות טלפון מוזרות מאנשים בלתי מזוהים). תאמינו לי שהמספר נמצא בכרטיס הביקור האמיתי…
 וזה התיק שהיא קיבלה (או יותר נכון תקבל כשתחזור מהטיול בסין) – הגיזרה לקוחה מהספר Simple Sewing של Lotta Jansdotter. יש לו כיס חיצוני לבקבוק שתיה (מים בטעם תפוח?) או טלפון נייד  וגם כיס לספר קריאה  (ומהכרותי עם מור, תמיד יש איזשהו ספר בהישג יד כדי להעביר את הזמן).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
את הרצועה למפתחות הארכתי מעט – פשוט לא רציתי שהשרוך ימשוך את הקצה של התיק כלפי פנים ברגע שתלוי עליו צרור מפתחות כבד.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הוראות לפרח אפשר למצוא כאן.
אני יצאתי מרוצה עד הגג מהעסקה – נקווה שגם היא תחשוב ככה  נו, תחזרי כבר מסין…
קרן.
כתיבת תגובה

