עוד יום הולדת…

לדיילי היה יום הולדת לפני שבועיים ומכיוון שהייתי אז באטרף של קופסאות הבד שלי, היה ברור שזה מה שהיא תקבל…
הפעם שיניתי את הבדים בין הבטנה לחלק החיצוני, השתמשתי בבד התותים שנשאר לי מהחלפת התותים שאצל נתנאלה (וכל כל התלהבתי ממנו שקניתי שני מטרים) וזה מה שיצא – 2 קופסאות בד תותיות לאחסון של כל מיני פיצ`פקס שתמיד יש על השולחן (ואל תגידו לי שרק אצלי יש בלאגן כי אני לא מאמינה!)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
דיילי, למי שלא מכיר, היא אחת הנשים הכי מקסימות שאני מכירה – וזה רק בונוס לכשרון הנפלא שלה – אתם מוזמנים להתרשם מהבלוג שלה.
דיילי יקירתי, מאחלת לך שנה של יצירתיות, של אהבה וכמובן הגשמת משאלות!
קרן.
להשאיר תגובה

