על אתגרים ומעטפות

יש לי בשבילכם חדשות מרעישות! נפתח אתר חדש בשם  Mixim שעוסק כולו בסקראפ ואני חלק מהצוות שלו! בצוות יש חברות מוכשרות ומעניינות – נתנאלה, מור (מורשמלו),נויה (LadyBug) וחגית (משחק מילים) ויהיו בו אתגרים נושאי פרסים, סדנאות ומאמרים ועוד המון רעיונות בשלבי תכנון. כל חודש יעלה בו אתגר וצוות הבלוג יציג עבודות בנושא – ואתם מוזמנים להרים את הכפפה, לעשות ולהראות לנו עבודות משלכם. כעבור 3 שבועות תיערך הגרלה בין כל המשתתפים והזוכה יקבל חבילת מוצרים שתשתנה מחודש לחודש. נשמע לכם מעניין? אני מקווה מאוד! אמנם הפסקתי את פרוייקט האתגר החודשי בפורום עיצוב אלבומים, אבל חיש  מהר סידרתי לי כבר אתגר אחר…
האתגר הראשון של Mixim הוא בנושא מעטפות – ולכל אחת מהצוות היה רעיון בכיוון אחר. אני הלכתי על מעטפה מ….בד כמובן (איך לא?) אל דאגה, אני לא זונחת את הנייר לאנחות אבל פה הרעיון כבר קרם עור וגידים כבר כשחשבנו על לנושאים לאתגר. מי שיסתכל ברשימת האלבומים שמחכה לי לביצוע בצד שמאל, יבין שיש לי עוד הרבה מה לעשות עם נייר…
המעטפה שלי מבוססת על לבד ועליו בד וכולה בנושא מכתב אהבה…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
200555_832
 200555_834
את שאר המעטפות שהועלו באתגר ניתן לראות ב- Mixim – ואני מאוד מקווה לראות עבודות שלכם שם – ומי יודע, אולי אתם תהיו הזוכים המאושרים?
קרן.
כתיבת תגובה

