יום הולדת בהפתעה

כשאני מסתכלת לאחור על כל ההחלפות שעשיתי השנה אני מגלה שאת רובן עשיתי לא בגלל שאני כל כך רוצה לקבל משהו ממישהו אלא דוקא כי אני רוצה לתת… לפעמים יש לי חשק לעשות משהו או שיש פרוייקט חמוד שאני מתה לנסות ואני פשוט מחפשת  תירוץ לעשות אותו…
זה בדיוק המקרה של הפרוייקט הזה – זהו עוד פרוייקט חמוד שמנוהל בקומונה של פרידה ונומה בתפוז והנושא הוא "יום הולדת בהפתעה" – כל אחת מקבלת שם וכתובת של מישהי מהקומונה ולקראת יום ההולדת שלה שולחת לה מתנה קטנה וברכה בהפתעה. אני הייתי צריכה לשלוח הפתעה להגריטה המקסימה – בחורה כשרונית בהחלט, אחת ממנהלות הקומונה וגם המארחת של מפגש הקומונה האחרון (ואז היא קיבלה ממני את בית הבד עם החתול  )
הפעם החלטתי לתת סלסלה מבד (הוראות כאן) – הקישור הועלה בפורום טקסטיל ומיד שמרתי בבלוג הקישורים שלי כי ידעתי שאני מתה לנסות אותו ורק חיכיתי להזדמנות המתאימה…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
בחרתי בפשתן חום-אפרפר עם בדים צבעוניים ופרחוניים. הסלסלה היא לא גדולה במיוחד (10X10 ס"מ בערך) אבל בהחלט שימושית. כדי לא לתת סלסלה ריקה (אני פולניה גאה!) מילאתי אותה בלבבות קטנים עם סרט תליה מאותם הבדים ובתוכם הכנסתי אקרילן למילוי ולבנדר בתפזורת – ואז אפשר לפזר את הלבבות בארון הבגדים ולהנות מריח ניחוח…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ואיך נותנים מתנה בלי ברכה? את הכרטיס יצרתי עם תבניות ה-Spelbinders Nestabilities שהראיתי בפוסט קודם – פשוט הכנסתי כרטיס מקופל כך שהקפל בתוך הצורה והרי לכם כרטיס עם שוליים מסולסלים!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
החותמת היא של יוצרת מקסימה שמצאתי ב-etsy, מוחתמת בדיו פיגמנטי חום וצבועה בעפרון אקוורל ירוק עם בלנדר. הלב הורוד  הוא בראד כמובן…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
מזל טוב הגריטה!
קרן.
להשאיר תגובה

