שיעור בישול

אני אפילו לרגע לא מתיימרת להיות טבחית גורמה – כשיש שלושה ילדים קטנים בבית המגוון מצטמצם לשניצל/קציצות/עוף יחד עם קוסקוס/אורז/פתיתים/פסטה. בגלל שיוצא לי לבשל רק בסוף השבוע, אין לי שום בעיה עם זה וגם בעלי לא מתלונן. גם כשאני מארחת אני לא ממש יוצאת מגדרי אלא מנסה דברים טעימים ויחסית קלים. אבל כשאני יוצאת לאכול, המצב משתנה לגמרי… פה אני דוקא רוצה שיפנקו אותי בכל מיני ארוחות שחיתות ומאכלים שאין סיכוי שאני אעשה בבית. ומה פתאום התחלתי לדבר על אוכל? בגלל הסינר. בסרטים תמיד רואים את האנשים מבשלים עם סינר שף או איזשהו סינר מעוצב – ואצלי הסינרים תלויים ליד המקרר ונמצאים בשימוש רק כשאני עושה עבודות יצירה עם הבנות…
אבל כשראיתי את הסינר המעוצב של הת`ר ביילי
l_bluepaisly
היה ברור לי שיום אחד אני עוד אעשה אותו. זה מן סינר שהזכיר לי את שנות ה-70 – קצת vintage עם ניחוח אלגנטי. נראה לי קצת מוגזם להשתמש בבדים היקרים שלה לפריט שיש סיכוי (די גדול) שיתלכלך – ובמיוחד אם הוא בצבע בהיר – ולכן בחרתי בצבעים כהים יותר שנקנו בחנות "בדים למעצבים" בנחלת בניימין במחיר הרבה יותר שפוי.
למי שרוצה גם לנסות, ההוראות כאן. שימו לב שאין גזרה לכיס עצמו אלא צריך לגזור אותו עצמאית ולעגל את הפינות. ההוראות מאוד ברורות והוא נראה די פשוט לתפירה, אבל עצם העובדה שיש לו גם חלק נוסף עליון מעל המותן ושהסרט מסביב מסתיר את כל התפרים מקדימה (כך שהחלק האחורי חלק לחלוטין) גרמו לכך שלקח לי יותר זמן מהמתוכנן לעשות אותו.
אז הנה הסינר שלי – מה דעתכם?
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
כדי להשלים את הסט קניתי מגבות מטבח לבנות פשוטות ב-IKEA אהובתי ושדרגתי אותן בעזרת פסי בד בקצוות ולולאה לתליה.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
עכשיו כל מה שנותר הוא לארגן איזו מסיבת קוקטייל ולהסתובב על עקבים בין האורחים בלבוש אלגנטי עם הסינר הזה ..נו טוב, אולי אני פשוט אמשיך לפנטז…
יאללה, למטבח! כל הדיבורים האלו על אוכל גרמו לי להיות רעבה…
קרן.
להשאיר תגובה

