עוד סוף שנה…

והפעם עבור בתי הבכורה שמסיימת כיתה א` (איך הזמן טס)! כרגיל מארגנים מתנה סמלית למורה (ויש חוקים נוקשים מה מותר ומה אסור להביא).
אוספים את הילדים, נותנים לכל אחד לצייר ולכתוב ברכה על דף בריסטול A4 ומביאים לי את היצירות לעשות מהן מחברת…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הוספתי כריכה קשה מקרטון שהדבקתי עליו דפים מדוגמים, הקדשה עם לב ממתכת, סרט קישוט וסגירה עם גומי ופרח – וכמובן חיבור עם ספירלה!
החיבור נעשה עם מכשיר ה-Bind It המדהים שלוויתי מ-LadyBug (תודה יקירתי!) – מצאתי מה אני רוצה מההורים שלי למתנת יום ההולדת המתקרב…
200555_764
חשבתי לקשור סרטים על הספירלה אבל עצרתי בעצמי – נראה לי שהמחברת כבר מספיק צבעונית ועמוסה, לא?
איזה כיף – אוטוטו החופש הגדול! לא צריך לעשות סנדויצ`ים בבוקר, לא צריך להילחץ להיות עד 8 בבוקר בביה"ס, לא צריך לדאוג לכבס תלבושת אחידה, לא צריך לבדוק שיעורי בית – בקיצור, זה גם קצת חופש גדול למבוגרים…
ולמי שתוהה, לא הפסקתי לתפור – פשוט רוב הפרוייקטים בזמן האחרון קשורים לנייר – ויש גם את האתגר החודשי שמתקרב. אבל יש כמה פרוייקטים של תפירה שמחכים כבר לפרסום ועוד כמה שמדגדגים לי באצבעות…
קרן.
כתיבת תגובה

