ועכשיו התיק שלי…

הנה הצד השני של משחק החלפת התיקים – התיק שאני תפרתי… ממש שמחתי כשנודע לי שאני צריכה לשלוח תיק לנילקי – כי היא פשוט מקסימה!
בתור אחת שחייבת כיסים פנימיים בתיק, ישבתי וחשבתי מה הייתי רוצה בתיק. החלטתי על שני כיסים פנימיים עמוקים עד התחתית בצד אחד, וכיס קטן עם רוכסן בצד השני.
התיק הזה הוא שילוב של כמה הדרכות שמצאתי בבלוג הקישורים שלי: ההשראה לגיזרה הבסיסית היא מכאן (ואז שיניתי את הגדלים לפי מה שאני רציתי), ההדרכה לכיסים הפנימיים היא מכאן, הגימור לכיסים הוא שלי, ההסבר לטכניקה של רוכסן פנימי הוא מפה והתליון הוא לגמרי ממני… עובדה שאפשר ללמוד המון מהאינטרנט – ובפעם הבאה כבר אדע לבד.
מכל תיק אני לומדת עוד ועוד מה לעשות ובעיקר מה לא לעשות (כמו למשל לא לתפור את הבטנה לתיק בשעה 4 לפנות בוקר – הראש כבר לא מתפקד…).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
נילקי, איזה כיף שאהבת את התיק! תתחדשי!
קרן.
להשאיר תגובה

