אתגר חודשי – דף שקשור לשיר (מרץ 2008)

האתגר שהצבתי החודש לפורום עיצוב אלבומים היה לעצב דף שקשור לשיר. זו יכולה להיות הכותרת שהיא שורה משיר, או מילות שיר שקשורות לתמונה, או סתם שיר שמעורר זכרונות – לא חסרים רעיונות.
בהתחלה חשבתי לעשות דף עם השיר Ironic של אלאניס מוריסט – השיר הזה מזכיר לי תמיד את הטיול שלי ושל בעלי (שאז היה החבר שלי) לאוסטרליה וני-זילנד – ושם גם הוא הציע לי נישואין… זה היה טיול צפוף של חודשיים בין השחרור מצבא קבע לעבודה שחיכתה והשיר הזה התנגן לנו בהמון מקומות לאורך הדרך. עד היום המחשבה הראשונה שלי כשאני שומעת את השיר זה טיול, חופש ואוסטרליה… אבל מכיוון שזה לא שידוך טריוויאלי והייתי צריכה להסביר בכיתוב את הקשר בין השיר לטיול (כי מילות השיר ממש לא קשורות לטיול עצמו), החלטתי לוותר.

לא היה לי אף רעיון כי משום מה כל השירים שעלו לי בראש הם שירי ילדים (מעניין למה? ). התייעצתי עם בעלי והוא העלה את הרעיון של השיר "כל הילדים קופצים רוקדים" של שוטי הנבואה – הבנות שלי מתות על השיר הזה ובאמת קופצות ורוקדות בכל פעם שאנחנו משמיעים להן אותו (גם אם זה במכונית…). אז השמעתי להן את השיר וצילמתי… הבעיה היתה שמרוב ריקודים וקפיצות על הספה, כל התמונות יצאו כשלפחות אחת מהבנות מטושטשת. אז ביקשתי שינוחו קצת וזה מה שיצא…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ומבט מקרוב…
200555_496
הפעם לקחתי את הסקיצה הבסיסית מדף במגזין, שיניתי את מיקום הכותרת והכיתוב, שיניתי צבעים, שיניתי קישוטים ושרבוטים ויצא לי דף אחר לגמרי…

והנה גם מילות השיר למי שרוצה:

הילדים קופצים רוקדים
ביצוע: שוטי הנבואה
מילים: רואי לוי ואבי פואנקינוס-טל
לחן: רואי לוי


כל הילדים קופצים רוקדים…

מרימים את הידיים
גבוה לשמייםלשים את הידיים
על המותניים
לשים את הידיים
על הכתפיים
לשים את הידיים
על הראש
ולספור אחת שתיים שלוש!

כל הילדים קופצים רוקדים…

שבט יהודה בשנת אלפיים
הרוח מנשבת על המים
בוא נעלה לירושלים
ונרים את הידיים
גבוה לשמיים

כל הילדים קופצים רוקדים…

כמו קופים כמו קופים
כמו אנשים יפים
כמו מלאכים מעופפים
שמרימים את הידיים
גבוה לשמיים

הנשמה פרחה
הגוף רוקד לבד עכשיו
כי עוד לא שמת לב עוד
לא ראית מה נמצא ומה
חסר היום עובר ומתחלף
לו ברכות ואתה עדיין
שם בקסם הילדות.

הילדים קופצים
משתוללים רוקדים
הם לא רואים שחור
כי הם בתוך האור
כדי לראות בהיר צריך
לצאת לתכלת הגדול
אל תעצום עיניים
ותראה את כל הטוב.

הילדים קופצים
משתוללים רוקדים
מרימים את הידיים
גבוה לשמיים

כתיבת תגובה

