קיצורי דרך

אני ממש אוהבת קיצורי דרך. גם בדרכים (אני אלופה בלמצוא דרכים עוקפות פקק) וגם ביצירה. מה זה קיצור דרך? משהו שחוסך זמן ולא גורע יותר מדי מן היצירתיות – והפעם הצלחתי להשתמש בכמה קיצורים (המשאית עם הצל"שים בדרך…)
יש לי אחיינית בשם נועם שחוגגת בשבוע הבא יום הולדת 6. כמובן שהתארגנו הדודות וקנינו חצאית מתנפנפת כמו שהיא רצתה וגם חולצה. למה לא תפרתי לה חצאית? בעקר מפני שהטעם שלי ומבחר הבדים שלי הוא אישי – לא בטוח שזה יהיה גם הטעם שלה, ואי אפשר להחליף דגם או לקחת מידה אחרת…

אבל בכל זאת רציתי משהו עם אופי יותר אישי והחלטתי לעשות לה תיק – וכאן נכנס קיצור הדרך הראשון…את תיק הג`ינס הפשוט הזה מצאתי בחנות יצירה (נדמה לי שהוא עלה 12 שקל) – כבר חסכתי זמן לתפור את התיק…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

על התיק החלטתי לעשות אפליקציה של כבשה – את אותה כבשה שעשיתי על כרית החימום במשחק הפינוק החורפי.
זה נשמע ממש קצר – "החלטתי לעשות", אבל האמת היא שערב שלם שוטטתי באינטרנט ודפדפתי בספרים שלי כדי להחליט מה תהיה הדמות – שפן? ילדה? חלזון? כנראה שזו תהיה (שוב) כבשה…
הכבשה די גדולה – ולכן השתמשתי בּלֳבֳד (עוד קיצור דרך) – לא צריך לתפור מסביב כדי שלא יפרם או לגהץ על פליזלין…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
אחד התכים האהובים עלי הוא תך שמיכה – אבל לעשות תך שמיכה ביד סביב כל חלק באפליקציה יקח די הרבה זמן – והנה קיצור דרך שלישי – תך שמיכה במכונה! זו פעם ראשונה שאני משתמשת בתפר הזה במכונה שלי ואיזה כיף לעשות אותו!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
נשארו רק כפתורים לעיניים וכפתור מפימו (שקיבלתי מ"יש_אל" בפינוק החורפי) על הלב  ולחבר את כל העסק לתיק ו….זהו!
כן, כן, אני יודעת שצריך עוד לגהץ ולארוז יפה, אבל רציתי כבר לצלם…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומה לגבי פורים? אני את המצווה שלי עשיתי עם תחפושת הדייג ודג הזהב לחברה בשבוע שעבר. הבנות שלי דוקא ארגנו לי פורים קליל במיוחד השנה – הגדולה רצתה את מיני-מאוס האמיתית – למזלי היא החליטה על זה כבר לפני חודשיים כך שהספקתי לקפוץ לחנות של דיסני בניו-יורק בנסיעה לחו"ל בחודש שעבר ולקנות. האמצעית רצתה פיה/מלכה/רקדנית או כל דבר אחר שיאפשר לה ללבוש את השמלה הלבנה המתנפנפת שהיא לובשת כבר שנה שניה (וכל השבוע האחרון בבית )… והקטנה התחפשה לדבורה – מתוך מאגר התחפושות שכבר קיים בבית…
פורים שמח!
קרן.
להשאיר תגובה

