החלפת תותים – ההמשך…

קיבלתי את החלפת התותים שלי שמארגנת נתנאלה! המפנקת שלי היתה שמים ירוקים המקסימה ששלחה לי דברים משגעים – תראו בעצמכם:
הכל היה ארוז בתוך תיק תותי לחלוטין:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
דבר ראשון, אריה מקסים מעשה ידיה עם רעמה מבד תותי ופרצוף חמוד חמוד שבא לנשק:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וקלמר תותי:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ובתוך הקלמר היו עוד הפתעות:
פטנט נהדר לפריסת תותים: (והבנות שלי מתות על תותים!)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וכפתורי תותים בשלל צבעים:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

חותכן עוגיות בצורת תות:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וריבועי בד של תותים בכל מיני דוגמאות  – הראש שלי כבר עובד שעות נוספות לחשוב אילו פרוייקטים אני הולכת לעשות מהם!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
תודה רבה רבה לך שמים ירוקים על חבילת הפתעה מקסימה – ואיזה כיף לי…!
קרן.
להשאיר תגובה

