תיק פלוס

החלטתי לסיים פרוייקט שחיכה לי כבר כמה חודשים – תיק מלבד אדום. הרעיון הוא די פשוט – תיק קוביה מלבד טבעי לפי אותו רעיון של התיק ששלחתי ל-baraki במשחק הפינוק החורפי, אבל בקנה מידה יותר קטן. התיק עשוי מלבד טבעי עבה (לא לבד סינטטי ליצירה!) שחיפשתי המון זמן ובסוף מצאתי בחנות בדרום תל-אביב שמוכרת לבד לפי קילו לתעשיות צבאיות ולמשטחים. ההחלטה על הצבע היתה די קלה – בחנות היה לבד בעובי שרציתי רק בצבע קרם ואדום. התיק ל-baraki היה בצבע קרם. מה נשאר לי בבית? נכון, אדום…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

השתמשתי בפעם הראשונה באחד התפרים הדקורטיביים של המכונה שלי – תפר גלים עם עלים לאורכו. במחשבה שניה, הייתי צריכה לתפור אותו בצבע אדום כי לא ממש רואים אותו, אבל התעצלתי לפרום ולהתחיל מחדש… (לפעמים היצירתיות מתנגשת עם העצלנות ) ולא לשכוח את התוית החדשה שלי (תודה LadyBug!!!).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

באמצע העבודה היה נראה לי שהתיק קצת משעמם… חשבתי איך להוסיף לו משהו – בהתחלה חשבתי על פרח מלבד (ואולי אני עוד אוסיף אותו בסוף), אבל אז עלה לי רעיון אחר בעקבות מכנסי ג`ינס שראיתי שעשו בהם חורים עגולים ושמו בד מבפנים.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

מה עוד נשאר? אולי סתם עוד תליון חמוד של פרח לקישוט כדי שלא יהיה  משעמם…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ודבר אחרון – לא התאפקתי ועשיתי גם נרתיק לטישו (מהקישורים שלי כמובן…)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

שבוע טוב…
קרן.
להשאיר תגובה

