תותים !!!

תותים הם אחד מהפירות האהובים עלי – לפזר עליהם מעט סוכר או לשים ליד קצת שמנת חמוצה ופשוט להתענג! זו הסיבה שהצטרפתי להחלפה בנושא תותים אצל נתנאלה מיד כשהיא הכריזה עליה – לשמחתי, רשימת המשתתפות היתה בהחלט מכובדת, מה שרק הוסיף סקרנות להגרלה…

כשהייתי בחו"ל, נתתי הוראה לגיא בן-דודי (שאצלו ישנתי בניו-יורק) להודיע לי אם הוא רואה משהו שקשור לתותים – וגם אני השארתי את העיניים פקוחות. האמת היא שדוקא הוא גילה ראשון את הבד המקסים עם התותים כשהסתובבנו ב-Joann. את המחברת וכרטיסי הברכה (וספוג הרחצה) מצאנו במייקלס, אבל המפיות ומחזיקי התיונים נקנו דווקא בחנות ליד הבית…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

להחלפה היה צריך גם להכין משהו שקשור בתותים – ולי היה ברור לי שאני הולכת לתפור משהו – הייתי חייבת כבר לנסות את מכונת התפירה החדשה (עובדת כמו חלום! ) ועם בד כזה של תותים אין ברירה… האמת היא שהיתה לי בעיה להתאים לבד צבעים – לא היה לי בדיוק את הירוק המתאים (לא של הרקע ולא של העלים), אבל אז נזכרתי במשפט "ג`ינס הולך עם כל דבר" ואימצתי אותו לפרוייקט הזה. סה"כ הפרוייקט לא ממש מסובך – לקח לי יותר זמן להחליט על הבדים, לחתוך אותם ולרקום את התותים, מאשר לתפור את המעטפת עצמה. לא ממש היתה לי גיזרה – מדדתי את הפנקס ולפיו החלטתי על הגדלים של הכיסים והמעטפת.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

החבילה נשלחה להילה המקסימה – איזה כיף לשלוח הפתעות!

קרן.

כתיבת תגובה

