הקישורים של פרפרים

אני לא יודעת מה איתכם, אבל רשימת הקישורים שלי הולכת ומתארכת…

כל פעם שאני מוצאת קישור למשהו נחמד (עדיף עם הוראות) שאולי אני ארצה לנסות פעם, או הוראות כלליות שתמיד טוב לדעת (כמו למשל איך עושים פרחים מסרטי סאטן, איך מצפים מסגרת לתמונה בנייר או טיפים לתפירת תפר זיגזג) אני מוסיפה אותם לרשימת המועדפים שלי. הבעיה היא שהרשימה הולכת ומתארכת וקשה לי למצוא דברים שכבר הוספתי… אין אפשרות להוסיף הערות או תמונות – בקיצור, העניינים מסתבכים.

ואז עלה לי רעיון – ליצור בלוג חדש משלי שיכיל רק את הקישורים – אפשר יהיה להוסיף בו כמה קישורים שאני רוצה, אני יכולה לגבות אותו כדי שלא יעלם לי אם המחשב יחליט לשבות, אני יכולה לקטלג לפי מדורים או לחפש לפי תגיות – פתרון אידיאלי!

הבונוס הוא שאני גם יכולה לשתף אחרים וגם לקבל המלצות של קוראים לקישורים שאולי יעניינו אותי (למרות שזו לא המטרה העיקרית של הבלוג אלא רק תוספת מוצלחת). האינטרנט הוא כר נרחב ליצירתיות – ברור לי שאין לי אפשרות למפות את הכל ואפילו לא חלקיק קטן – אבל בהחלט יש לי אפשרות לרשום את מה שכבר מצאתי! אני מבטיחה לעדכן כל קישור שנראה לי שווה. נכון שיש רשימות נוספות של מקורות יצירה (אחת הטובות שבהן היא הקטלוג של פורום אומנות שימושית ב-YNET), אבל אני שומרת רק קישורים שמעניינים אותי (ואולי גם אותכם?). הבלוג החדש נקרא "הקישורים של פרפרים" והוא נמצא כאן וגם בקישורים בצד שמאל. אני מקווה שתיהנו ותגיבו – בעיקר אם ניצלתם את אחד הקישורים ליצירת משהו בעצמכם או שיש לכם תוספות או הערות לגביהם. לי זה ניקה לי את רשימת המועדפים שלי וזו היתה המטרה מבחינתי.

עכשיו רק צריך למצוא את הזמן  לנסות את כל הפרוייקטים האלו…

קרן.

להשאיר תגובה

