כרטיסים

יש לי שתי חברות טובות שחגגנו להן יום הולדת השבוע והחלטנו לקנות להן פיג`מות מפנקות כמתנה. משום מה זה מסוג הדברים שאתה לא ממש קונה לעצמך – לך תוציא 130 שקל (או יותר) על פיג`מה כשאפשר לישון עם הטי-שירט מהתיכון/צבא/כנס (או של הבעל) ולבזבז את הכסף על דברים יותר שימושיים (כמו חומרי יצירה…).
אז קנינו לכל אחת 2 פיג`מות מפנקות – לא אילו של הבייבידול והמלמלות (את זה שיקנה להן הבעל שלהן!) אלא את אלה שבאמת כיף להסתובב איתן בבית וגם להתכרבל במיטה – מבד פלנל או טריקו נעים ומחמם.

כמובן שאני הייתי אחראית על כרטיסי הברכה… כמובן שחיכיתי עד הרגע האחרון… כמובן שלא היתה לי טיפה של השראה ברגע הקריטי… אז התחלתי לדפדף במגזינים ונתקלתי בכרטיס שהזכיר לי שיש לי את המדבקות החמודות האלו של Rob and Bob:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

תפרתי קצת מסביב (אני מנצלת כל סיבה לתפור ) וזה מה שיצא:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וברגע האחרון נזכרתי שיש לי תבנית של cupcake והשתמשתי בשאריות של סט ישן לעשות את הכרטיס הזה – כדי שבפעם הבאה אני לא אתקע ברגע האחרון בלי כרטיס!
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
נראה לי שחסר פה קצת כיתוב – אולי מעל העיגול…
שבוע רגוע לכולנו,
קרן.
להשאיר תגובה

