חזרתי מהכפור!

איזה כיף להיות שוב בבית! הייתי 10 ימים בחו"ל (ניו-יורק ובוסטון) עבור כנס של העבודה וכמובן גם זמן פנוי לעצמי…
קניתי מראש דברים שחיכו לי וכמובן שהוספתי עוד בשיטוטי בניו-יורק וחזרתי עם המון השראה ומעט מאוד זמן…

הדבר שהכי קינאתי בו כשהייתי בארה"ב הוא הרצינות והפתיחות שיש פה ליצירה. בכל חנות ספרים יש מדפים שלמים שמוקדשים לספרי יצירה – מדף אחד רק ל-scrapbooking, עוד אחד רק לתפירה, שני מדפים לעבודות טלאים ואחד נוסף לחרוזים. סריגה וקרושה הם בכלל להיט פה (ספרתי יותר מ-5 מדפים של ספרים על סריגה בלבד בחנות ספרים רגילה בבוסטון!) ויש ספרים מיוחדים לליבוד רגיל או אפילו ליבוד מסריגה (כלומר לסרוג את הפריט שרוצים ואז להכניס בכוונה למכונת הכביסה ולמייבש כדי שיתכווץ וילובד). וזה לפני מדפי המגזינים – עשרות מגזינים חודשיים על scrapbooking, תפירה, סריגה, בובות, עבודות בנייר וכרטיסי ברכה, טלאים עיצובים בבד – פשוט מדהים! לא צריך להסביר פה מה זה scrapbooking בחנות ספרים או ללכת לחנות מתמחה כדי למצוא ספר על סריגה. בתור תולעת ספרים מושבעת וחובבת יצירה, הייתי פשוט בגן עדן…

יכול להיות שאני לא רואה את כל התמונה כי אני מבקרת סה"כ בערים גדולות מאוד שידועות בפתיחות היצירתית שלהן ואולי אין כזה מבחר בעיירות קטנות יותר בארה"ב, אבל עדיין יש לאן לשאוף…ברור לי שהכל זה עסק כלכלי ויש פה קהל יעד יותר גדול עם יותר משאבים – אבל מותר לחלום, לא?

בניו-יורק מצאתי המון חנויות בדים – חלקן כלליות (כמו בנחלת בניימין) וחלקן מתמחות במיוחד לטלאים. נסעתי ל-Joann ו-Michaels בסטטן איילנד והלכתי לאיבוד בין המדפים…

בהמלצתה של אלין נכנסתי ל-Kinokuniya Books בניו-יורק – גן עדן לכל דוברי היפנית בניו-יורק. החנות מכילה המון דברים שמקורם ביפן (כמו אומנות או לוחות שנה) אבל בעיקר ספרים ומגזינים. והכי חשוב – ספרי יצירה… ביליתי שם יותר משעתיים ועברתי על כל ספרי היצירה שיש שם. למרות שהם ביפנית, השרטוטים מאוד ברורים ומובנים והתמונות מעוררות השראה גם בלי לקרוא את ההוראות. יצאתי משם עם 4 ספרים בלבד – למרות שרציתי לקחת עוד הרבה…

הבטחתי שאראה מה הבאתי, אז הנה זה בא…

  • הרבה ספרים ומגזינים – הספרים בשורה התחתונה הם הספרים מהחנות היפנית…

200555_391

  •  אותיות צ`יפבורד וספוג, אלבומים וחותמות, כפתורים ולבבות – ו-2 סטים של תבניות חיתוך של עיגולים בכל הגדלים…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  • וכמובן בדים – שימו לב לבדים של פו הדב והכפתורים של פו – ותיק האכסון המקסים הזה…

200555_393

  • סרטים ועוד בדים (כולל בד תותים להחלפה הקרובה) – וסכיני חיתוך וסרגל לטלאים

200555_394

  • ועוד קצת בדים…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  • ואלו הם 5 סטים של ריבועי בדים של MODA – כל סט מכיל יותר מ-40 ריבועים שונים של אותו קו עיצובי.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  • ואילו הם הבדים המקסימים של אמי באטלר…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  • והבדים המשגעים מ-purl בסוהו של ניו-יורק

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  • והכי חשוב – מכונת התפירה החדשה שלי – נסחבתי איתה ברכבת מניו-יורק לבוסטון ומשם איתי בטיסה לארץ עם עצירה בלונדון – היא לא עזבה אותי לרגע…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

וכמובן נעליים לבנות (וגם לי), ותחפושת של מיני מאוס של דיסני, וסוודר לבעלי וכל מיני פיצ`פקס ורק במזל המזוודות נסגרו…
נכון שקניתי יותר חומרים לתפירה מאשר חומרים וכלים לסקראפ, אבל זה רק בגלל שיש לי כבר כמעט כל מה שאני צריכה לסקראפ (לא מאמינה שאני אומרת את זה) – לא בגלל שירד לי החשק לסקראפ!
עקבתי אחר הפורומים משם אבל לא יכולתי להגיב יותר מדי – אמנם היה אינטרנט אלחוטי באיזור הכנס והמחשב היה פתוח כל הזמן, אבל תמיד היו אנשים מסביב ועיניים צופיות… הצלחתי להגניב כמה מילים ותמונות בהפסקות  ועכשיו אני מנסה להשלים את החסר…

אני צריכה ללמוד קצת איך להפעיל את המכונה החדשה ולהחליט על הפרוייקט הראשון מני רבים שנמצאים לי ברשימה – ולהשלים את האתגר החודשי של פברואר (דף בנושא של אוכל) ולגמור לשים את כל הדברים במקום, ולהתכונן לסדנת פיסול בפלסטלינה שאני מעבירה ביום שישי בגן טרום-חובה של בתי,ולעדכן את רשימת ספרי היצירה שלי פה,  ולחזור לשגרה…

איזה כיף להיות בבית…

קרן.

כתיבת תגובה

