יום הולדת 30 (לא שלי…)

אני את יום הולדת 30 חגגתי לפני 6 וחצי שנים – איך שהזמן טס… לפעמים אני מרגישה שרק עכשיו סיימתי תיכון/צבא/אוניברסיטה/עבודה/חתונה ופתאום אני מגרדת את גיל 40 מלמטה…
מי שחוגגת הפעם את יום הולדת 30 היא יפית – החברה של אחי הקטן וגיסתי לעתיד, בהנחה שהם סוף סוף יחליטו מתי ואיפה (אני פולניה – לא יכולתי שלא להוסיף את ההערה הזו!)
בקיצור, יום הולדתה חל ב-28 בינואר ואחי ביקש שאכין לה 2 דברים – את כל הקלטות מתקופת שהותה מיפן הוא המיר ל-9 סרטי DVD ואני אמורה לעצב אותם כולל קופסת אכסון, והוא מתכנן לה לו"ז צפוף ביום ההולדת עצמו ולכן ביקש פנקס מעוצב בו יוכל לרשום לה מה אמור להתרחש בכל שעה (כולל שיחות טלפון מתוזמנות מאנשים לא צפויים). אין מה לומר – משקיען!
עבור הפרוייקט הראשון לקחתי קופסת משלוח רגילה (baraki, תאמיני או לא, אבל הקופסא בה שלחת לי את ההפתעות נמצאת שם מתחת לכל ההדבקות…). עטפתי והדבקתי את כולה עם נייר שחור ואז עיצבתי עם ניירות מדוגמים וסרט. נכון שזה לא ממש אוריינטלי, אבל יש פה משהו שמזכיר (לפחות לי)…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
את עטיפות ה-DVD עיצבתי באותם גוונים, מספרתי את העטיפות ואפילו הכנתי מקום בו היא תוכל לרשום את התוכן של כל דיסק. וכמובן עיצבתי את הדיסקים עצמם כדי שיתאימו לאוירה הכללית…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
את הקופסא עשיתי מ-2 דפים של 30X30, ובתוך הקופסא שוכן לו הפנקס שהכנתי – נכון חמוד? (נילי – מוכר לך הפרח מהלבד?)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
אז יפית, המון מזל טוב ליום ההולדת – מקווה שאחי הצליח להפתיע אותך למרות שקשה לעבוד עלייך. זכרי תמיד שהגיל בתעודת הזהות לא אומר כלום – יש אנשים שהם צעירים כל חייהם ולעומת זאת יש כאלו שהיו זקנים גם בגיל 18. מאחלת לך שתהיי שייכת לקבוצה הראשונה…
נשיקות,
קרן.
להשאיר תגובה

