ילדים תמיד גונבים את ההצגה

ותינוקות בכלל הם מגנט לתשומת לב.
זו הסיבה שבחרתי בעיצוב יחסית שקט ולא מופרע – רציתי שתשומת הלב תתרכז בתמונה של התינוקת המקסימה הזו (הפנים מטושטשות בשל צנעת הפרט). ורוד הוא בחירה אוטומטית כשמדובר בתינוקת אבל שברתי קצת את הקונספט עם ירוק וחום (שאמנם לא ממש מסתדרים שניהם ביחד אבל עושים פלאים כל אחד מהם בנפרד בשילוב עם ורוד).
את המאטינג לתמונה והכותרת עשיתי גם בורוד – אבל בורוד יותר "צועק" שמושך אליו תשומת לב.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הדף עוצב עבור משחק "עצבי דף לחברה" בפורום עיצוב אלבומים בתפוז – וטינקל עלתה בגורלי (או אולי אני עליתי בגורלה) – ומאוד שמחתי שהוא היה לטעמה…
לא יכולתי לפרסם את הדף לפני המועד הרשמי של מפגש ההחלפה (יום שישי ה-1 בפברואר בבוקר), אז אני מפרסמת אותו היום כשאני בניו-יורק הרחוקה והקפואה…
לא לדאוג – דאגתי גם לעוד פוסט להמשך השבוע כדי שלא תשתעממו בהיעדרי עם מתנת יום הולדת שעשיתי בדיוק לפני הטיסה – וכמובן בשבוע הבא כשאחזור אני מבטיחה להראות את השלל של כל הקניות – כולל מכונת התפירה החדשה שלי!!!
גיא, בן דודי המקסים שאני חונה אצלו בכל נסיעה לניו-יורק ואוסף בשבילי את כל החבילות (כמה חשוב לשמור על קשרי משפחה בגולה), השאיר לי הודעה בזו הלשון במענה הקולי שלי לפני שהמראתי: "קרן, את לא צריכה להביא עוד מזוודה – את צריכה להביא עוד מטוס…!!!" והמבין יבין
עכשיו כשאני פה, אני מבינה למה… כל החבילות הגיעו בשלום חוץ מאחת שנעלמה בדרך. אבל בגלל ההתראה שלו יצאתי עם מינימום בגדים, כך שאפילו יש לי עוד קצת מקום פנוי… השעה פה כמעט 8 בבוקר ואני מתכננת את לתקוף את העיר –
New-York, Here I come!
קרן.
נ.ב. תראו איזה צירוף מקרים משגע – יהלי המתוקה נולדה בדיוק ביום ההולדת שלי! כנראה שהיה ברור שאני אמורה לעשות לה דף, לא?
להשאיר תגובה

