דיווחים מהשטח

אני מסיימת את הערב השני שלי בניו-יורק לאחר יום מפרך במיוחד של הליכה. לכל מי שתהה, כשעושים קניות, גם בקור של 0 מעלות לא קר…
הספקתי אתמול לגרור את גיא ל-Target (לא להאמין שהוא אף פעם לא היה שם!) ומצאתי ינשופים! הנה הסט המקסים שקניתי לבנות שלי (הוא עשוי מפלסטיק):
200555_1493
ובל נשכח את אגף עיצוב האלבומים שהיה יחסית מוזנח אבל עדיין נמצאו מציאות…
ובכלל, ישופים, פטריות, ציפורים וסלסולים כובשים כל חלקה – עיצוב אבומים, ביגוד, כלי אוכל, מחברות, בדים ועוד…
היום הספקתי לבקר ב-B&H ולקנות מצלמה חדשה שאיתה צילמתי את התמונות הפעם, לבקר בחנות ה-scrapbook החדשה שנפתחה במנהטן בשם Portrait Bug -זו חנות מקסימה ולא גדולה אבל יש בה דברים משגעים – מכיוון שחלק מהדפים והחומרים כבר יש לי, הצלחתי לצאת עם קניה יחסית צנועה:
200555_1486
משם המשכתי ל-Borders ו-Barnse&Noble ולשלל הבא:
200555_1494
200555_1495
מכיוון שאני מנויה על 3 מגזינים של scrapbook ועוד אחד לכרטיסים, לא מצאתי שום ספר נוסף בחנויות שיכל לעזור לי בנושא…
בדרך ל-Union square, צילמתי גם כמה סנאים שמסתבבים חופשי בגינה הקטנה בכיכר:
200555_1489
200555_1490
והשלג בתמונה זו עדות שבאמת קר בחוץ…
אחרי ארוחת צהריים מענגת ב-Repubic נסעתי לחנות הספרים היפנית Kinokunya – ככה נראה מעבר ספרי היצירה שלהם – כן, כן, כל המעבר הזה הוא לספרי יצירה בלבד!
200555_1487
מכיוון שהייתי לחוצה בזמן וגם כבר קניתי פה ספרי יצירה בשנה שעברה, יצאתי מפה רק עם הגליון האחרון של Cotton Time:
200555_1496
להפתעתי הוא מכיל גם תפירה לבגדים ובובות ולא רק חפצי בית (אלין, אל דאגה – את מסודרת!)
 200555_1497
200555_1498
200555_1499
200555_1501
200555_1502
200555_1503
בגליון הזה מצורף גם לוח שנה בנושא תפירה עם הוראות הכנה בכל חודש… מקסים! ולכל מי ששואל, כן, כל ההוראות בחוברת הם ביפנית אבל יש איורים מפורטים של כל השלבים ומידות באנגלית. מי שקצת מבין בתפירה ויש לו הגיון בריא וקצת דמיון מסוגל לעשות את כל הפרוייקטים בלי בעיה.
200555_1505
תחנה אחרונה היום היא Purl Soho המקסימה…
200555_1488
 החנות יחסית קטנה מבחוץ אבל מבפנים היא מלאה כל טוב – הנה מה שאני מצאתי…
200555_1491
200555_1492
מי אמר החלפת ינשופים? אני מסודרת…
מה עושים מחר? ביקור ב-AC Moore ו-Michaels וכמובן קונים מזוודה שתסחוב את הכל לארץ…
מצטערת שהדיווח קצת לקוני ומתומצת – יש לי המון מה לספר ולהראות והזמן קצר…
בינתים, קיבלתי פרס מ-eiladean, פושקיה, הצבעים של קשתננה בננה, preguicas ומירי!
קודם כל, תודה רבה על ההפניה – אני באמת מעריכה את זה!
המשחק המשעשע  הזה נוצר כדי לעודד חברויות בין הבלוגרים וחשיפה לבלוגים חדשים  והכללים הם:
1. להציג את הפרס בבלוג.
2. לשים לינק לאדם שנתן לך את הפרס.
3. לתת את הפרס לעוד 8 אנשים.
4. להודיע להם שהם קיבלו את הפרס.
5. להגיד להם "לבוא לאסוף את הפרס" מהבלוג שלך.

והנה הבלוגים הנהדרים שאני מעבירה אליהם את הפרס (ודוקא לא הבלוגים הקבועים של בנות Mixim):
אלין – מילים לא יתארו את גודל הכישרון – לכו ותציצו בעצמכם
משחק מילים-אתם בטח מכירים את בלוג היצירה שלה כי היא חברה ב-Mixim, אבל הנה דוקא קישור לבלוג התרגום שלה – בתור אוהבת מילים פשוט תענוג לקרוא…
מיכליקה – כי תמיד כיף לקרוא על חוויות של חיים בארה"ב מנקודת מבט צינית ומשעשעת (לפחות אותי)
מקופלת – כי אני פשוט קוראת וצוחקת…
אילאיל זיו – צבעוני, עליז ומשמח
נישות-הבלוג של הקומונה לצעצועים ובובות בתפוז – שילוב של כמה יוצרות עם פוסטים במגוון תחומים שכל אחת מהן בוחרת – אוסף של כשרונות!
תוצרת בית – שילוב של שתי כותבות – האחת אופה ותופרת והשניה עוסקת בנייר – רק שתכתובנה לעיתים יותר קרובות!
המגירה – הבלוג הכיפי של הילה – יוצרת וגם סוף סוף עורכת דין רשמית!…
ד"ש מניו-יורק הרחוקה והקרה – אני יוצאת לקניות (שוב ) – התחלתי את הפוסט אתמול בערב עד שפשוט ניקרתי מול המסך, עכשיו כבר בוקר והשעון מתקתק…
קרן.
עדכון:
רשימת כתובות:
Target – כל הסניפים הם מחוץ למנהטן
B&H
רחוב 34 והשדירה התשיעית
Purl Soho
רחוב Sullivan מספר 137
Portrait Bug
רחוב Broadway מספר 2466
Kinokunya
השדירה השישית מספר 1073 (מול Briant Park)
כתיבת תגובה

