יחס גורר יחס

זה בעצם ההמשך של נדיבות גוררת נדיבות שפרסמתי לפני שבועיים… baraki המקסימה שקיבלה ממני את הפינוק החורפי שלה שלחה לי אתמול קופסת הפתעות בחזרה!  זאת גם קופסת הפתעות בגלל העובדה שהקופסא עצמה הגיעה בהפתעה (זה ממש לא היה חלק מכללי המשחק…). בתוך הקופסא חיכה לי כרטיס מקסים עם מילים מקסימות ומחממות את הלב עוד יותר, מטבעות שוקולד  בשקית אורגנזה (היו הרבה יותר ממה שמצולם… – לא עמדתי בפיתוי ), נר  ריחני בצורה של cupcake, פנקס רשימות תוצרת יד במיוחד לניו-יורק (Here I come…) וגם מחממי ידיים ומחמם צואר מפליז במיוחד לנסיעה אל הקור שמחכה לי בשבוע הבא. וכל מתנה פשוט בול! כמעט כל המלתחה שלי לנסיעה היא בגוונים חומים ומחממי הידיים והצוואר משתלבים בה נהדר, וכמובן שפנקס הרשימות יהיה בשימוש קבוע בעיר הגדולה… (השוקולדים בטוח יחוסלו עוד לפני הטיסה…)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

אז baraki, תודה רבה רבה והמון  – כיף לקבל כזו תשומת לב מחממת ומפנקת!
אז אני אמנם כבר מסודרת לקראת החורף, אבל ביררתי עם baraki ומי שגם רוצה למצוא כאלו מחממי ידיים וצואר (ולעודד תוך כדי כך עבודות תוצרת יד), מוזמן ליצור קשר עם חלי ב"הכל דבש" בטלפון 02-6240553. הם ממש מחממים ונעימים למגע ובהחלט מקוריים! מחמם הצואר נסגר עם סקוץ` ומחממי הידיים ממש ארוכים (עד מעבר למרפק). הדבר שאני הכי שונאת בכפפות רגילות זה את הסרבול שלהן – כל פעם שצריך להוציא משהו מהארנק או לעשות משהו קצת עדין (כמו למשל לחייג בנייד) צריך להוריד אותן – בנסיעה הזו זה יחסך ממני!
קרן.
כתיבת תגובה

