סבלנות זו תכונה חשוב

זה רק ניראה כאילו לא עשיתי איזשהו פרוייקט רציני בחודש האחרון, אבל יש לי מליון ואחת עבודות שאני מתה להעלות ולהשויץ –  מספר מתנות למשחק "פינוק חורפי" בפורום ב-YNET, דף על עצמי לאתגר החודשי שאני מעלה בפורום עיצוב אלבומים, החלפת הפתעה בקומונה של פרידה ונומה ועוד שתי עבודות שאני לא בטוחה מה לעשות איתן. אבל עדיין מוקדם מדי, אז אני מנסה להתאזר בסבלנות עד לרגע המתאים כדי לא להרוס את ההפתעה…
בינתיים אני כן יכולה להראות את הצעיף שעשיתי כחלק מפרוייקט התנדבותי בפורום סריגה בשיתוף עם פורום ליבוד וטקסטיל  – צעיף מחמם לקשיש. יש עוד זמן לשלוח עד ה-17 לינואר, אז אתם בהחלט מוזמנים להשתתף גם! הצעיף נגזר משמיכת פליז חדשה ומלטפת מהביקור האחרון מ-IKEA אהובתי.  היו לי הרבה תוכניות – להוסיף כיסים, לתפור אפליקציה אבל ברגע האמת נשארתי בלי מכונת תפירה נורמלית אבל עם הרבה רצון…
בסופו של דבר ניצלתי שוב את מכונת התפירה הקטנטנה (על בטריות!) לתפר אחד ישר ואררררררררררררררררררררררררררוך (זה כל מה שהיא יכולה לעשות גם ככה…). כל המחשבות על תוספות ירדו מהפרק כיוון שהיא לא מסוגלת לתפור יותר משתי שכבות פליז. את הקצוות מהבד המקסים שקניתי מנתנאלה הוספתי בתפר נסתר ידני וזהו. אמנם נראה יחסית פשוט, אבל זה כל מה שאני יכולה לעשות כרגע (ופליז הוא לא חומר נוח במיוחד לרקמה ידנית כי הוא נמתח מדי). מה שכן, הוא ממש מחמם – וזה כל הרעיון, לא? אני לא יודעת אם הצעיף מתאים גם לגבר וגם לאישה, אבל מה אפשר לצפות כשיש לי 3 בנות בבית? לא ברור שכל הבדים אצלי מתאימים יותר לנשים?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וככה הוא נראה ארוז ומוכן למשלוח:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
השבוע גם קיבלתי את אחת המחברות הכי מקוריות שראיתי אי פעם… במסגרת החלפת מחברות מתכונים בפורום ליבוד וטקסטיל, קיבלתי את המחברת המדליקה הזו מ-sefsef1 (תגידו, מישהו עוד משתמש במילה "מדליקה" או שאני מסגירה פה את הגיל שלי?)
למחברת יש כריכה שבנויה מעטיפות של חבילות שוקולד (ממממ… טעים!) בין 2 שכבות של ניילון שקוף – והכל מחובר עם סרטים אדומים עם נקודות (כנראה שאני לא היחידה שהשילוב של אדום/לבן עושה לה קונוטציה לאוכל – גם במחברת שאני שלחתי יש את אותו רעיון) – הנה התמונות מקדימה ומאחורה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
מאחלת לכולנו חורף חם וטעים!
קרן.
להשאיר תגובה

