דברו אלי בפרחים

שבוע עמוס עבר עלי… התחלתי פרוייקט למשחק פינוק חורפי ב-YNET שיצא מדהים (אני צנועה? לפעמים…) ! לקחתי רעיון ושדרגתי אותו גם בגודל וגם באבזור ואני בהחלט מקווה שגם המקבלת תאהב אותו כמוני… אני לא מעלה את הפרוייקטים האלו לבלוג עדיין כדי שגם אם היא חושדת שזו אני, זו עדיין תהיה הפתעה – סבלנות… יש את הפרוייקט העיקרי ועוד בונוס קטן לחימום…
באמצע הפרוייקט מכונת התפירה שלי שבקה חיים. כן, פשוט ככה – באמצע התפר שמעתי מין קול קטן – וזהו. מאותו רגע המחט עוד זזה אבל על ריק – המכונה לא תפרה שום דבר. מכונת הזינגר שלי היא בת 30 לפחות – אני למדתי לתפור עליה כשהייתי בתיכון וכבר אז היה לה ותק. היא ישבה פעם בתוך ארון תפירה משלה ובאיזשהו שלב פשוט נפטרנו מהארון ואחרי כמה שנים (ושיפוץ מנוע אחד) היא עברה אלי. האמת היא שלקחתי אותה בגלל שרציתי לנסות לתפור על דפים מעוצבים לאלבום שתיכננתי – תפירה היתה אחד מהטרנדים האחרונים בתחום ה-scrapbooking ורציתי לנסות. אחרי שקניתי את ספרי הטילדה שלי, החלטתי לנסות את דפנה הארנבת – ומשם ההתמכרות כבר היתה קצרה…
בקיצור, הנה אני באמצע פרוייקט עם לוח זמנים ותוכניות – ובלי מכונת תפירה…
אחרי שיחה היסטרית לאמא שלי, ההמלצה שלה היתה לשכוח מזה… המכונה כבר עשתה את שלה ולא שווה להשקיע בה בתיקון ובדוושה חדשה שתיכננתי. המסקנה? צריך מכונה חדשה ומיד.
העליתי שאלה ב-3 פורומים שונים עם בקשה להמלצות על מכונת תפירה – וקיבלתי תוך כדי כך גם הזמנות לבוא ולשהתמש במכונות של בנות אחרות – תודה רבה לכן! אני כל פעם מופתעת מחדש מנדיבותן של נשים בפורומים השונים – ובהחלט לא לוקחת את זה כמובן מאליו. קיבלתי גם המון מידע לגבי מה לחפש ואיפה ועשיתי קצת סקר שוק… חשבתי שתוך יום-יומיים אני מוצאת מכונה וממשיכה בפרוייקט אבל בינתיים עשיתי חושבים (כן, זה קורה לי לעיתים נדירות). נזכרתי שיש לי מכונת תפירה על בטריות שקניתי פעם ממזמן מהחוברת החודשית של ישראכרט (כן, החוברת שמוכרת סכינים, קוצץ שערות באף ומחטב צלוליטיס…) – היא אמנם תופרת רק תפר ישר אבל זה כל מה שהייתי צריכה באותו רגע כדי לסיים את השלב הנוכחי בפרוייקט. להפתעתי היא עבדה לא רע בכלל  – אבל את שאר השלבים בפרוייקט כבר תפרתי ביד…
הנה תמונה של 2 דורות של מכונות – העבר וההווה – והעתיד בדרך…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ב-Joann יש מבצע לקראת חג המולד ואחרי חישוב קצר, השקעתי $172 (פחות מ-700 שקל!) בזינגר אלקטרונית חדשה עם 80 סוגי תפרים, תפירת לולאות, כפתורים, השחלת מחט אוטומטית (הללויה!) ועוד כל מיני תכונות שיקח לי שנה ללמוד. בהתחשב בכך שדגם כזה היה עולה לי בארץ מעל 3000 ש"ח, נראה לי שגם אם אני אצטרך לשלם בארץ על תיקונים (שאני מחזיקה אצבעות שלא יהיו), זה עדיין יוצא משתלם. הבעיה היחידה היא שאני אצטרך לסחוב את ה-7 וחצי קילו שלה איתי במזוודה בדרך הביתה מניו-יורק, דרך בוסטון… וזה לא שלא מחכות לי עוד חבילות אצל בן דודי גיא בניו-יורק… וזה לא שאני לא אקנה שום דבר בניו-יורק…וזה לא שאני לא אשלם overweight גם ככה…  נראה לי שאני אסע עם הבגדים שעלי וזהו .
מה שזה עוד אומר זה שאת כל הפרוייקטים שתכננתי שקשורים לתפירה אצטרך לדחות בחודש וחצי לפחות – או לתפור ביד, או לנסות את מזלי עם המכונה הקטנה…
מה שאני כן יכולה להראות זה את הורד החדש שעשיתי – זו פעם ראשונה שאני עושה פרחים והרעיון הגיע מטילדה כמובן – דיברתי על הורד הזה שבוע שעבר עם אלין המקסימה והחלטתי לנסות – יצא נחמד, אבל עכשיו אני צריכה למצוא פרוייקט להשתמש בו.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
אני לא בן אדם פרחוני בעקרון – אין לי אף בגד עם פרחים, אבל הבדים הפרחוניים לתפירה שובים אותי כל פעם מחדש – הכל באשמת טילדה…
קרן.
להשאיר תגובה

