גפרורים

החלפת קופסאות גפרורים זה משהו די חדש בשבילי – עשיתי רק שתיים כאלה ותמיד אני מופתעת לאיזה כיוון זה לוקח אותי. אני מצטרפת רק אם הנושא הוא חופשי כך שאני ישר עושה דברים שקשורים באהבות שלי…
הראשונה עסקה באהבה נטו …
 200555_320
200555_321
הקופסא השניה עסקה בכפתורים (שבשבילי זו גם אהבה…)
200555_322
200555_323
והקופסא החדשה עוסקת בבד (ניחשתם נכון – עוד אהבה!)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
משום מה היא יצאה הכי פשוטה – אבל אני חושבת שהבד והטקסטורה מדברים בשם עצמם…
בתוך הקופסאות יש פיצ`פקס קטנים – בראדים, ניטים,פרחים ועוד – לא להאמין כמה דברים נכנסים בתוך קופסא אחת קטנה…
להשאיר תגובה

