מחברת כלה

קודם כל, לקיים הבטחות… באחת ההפוגות הגשם הקצרות שהיו היום הבאתי את המחברת של טינקל מהאוטו. נכון ששוה לעשות איתה החלפות?
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
איזה יופי של מחברת רעיונות יש לי!
ואם אנחנו עדיין בעניין של מחברות, עשיתי השבוע מחברת כלה עם קושקוש. את קושקוש אני מכירה מאז המפגש האחרון של פורום אומנות שימושית ב-YNET שנערך בקיץ. זה היה המפגש הראשון שלי בפורום (ובינתיים גם האחרון כי לא היו מאז עוד מפגשים – לא הגיע הזמן לאחד נוסף) ולא הכרתי את הפנים של אף אחת שם. חוץ מדיילי ודבורה לא זיהיתי גם את הכינויים של אף אחת והיה נדמה לי שכולן מכירות את כולן (ובדיעבד כנראה שזה היה נכון…). מה שאני כן זוכרת זה שישבתי ליד קושקוש כשנערך משחק ההחלפות. היא היתה כל כך נחמדה וידידותית שמיד הרגשתי נוח לשבת לידה. מאז נפגשנו גם בסדנת ינשופים וסדנת עיסת נייר, היא גם מארגנת את הרישום לסדנאות שהעברתי ותוסיפו לזה שהשם האמיתי שלה הוא כמו של אמא שלי…
בקיצור, כשהיא כתבה השבוע בפורום שהיא צריכה עזרה ביצירת מחברת כלה לאחיינית שלה, מיד קפצתי על הרעיון. מחברת כלה היא בעצם מחברת שבה אוספים את כל התכתובת בשבועות שלפני החופה – שמלה, מדידות, צלם, רבנות, הצעות מחיר, טעימות ובעצם כל מה שמתחשק – אולי אפילו רעיונות ושרטוטי ישיבת אורחים. חשוב שיהיה גם לוח שנה וכיסים לכרטיסי ביקור שמקבלים או מסמכים שצריך. נפגשנו השבוע לערב מקסים (קושקוש, מצטערת שלא הצעתי לך אפילו משהו לשתות!) ועשינו את המחברת הזו:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
המחברת כבר הגיעה עם חוצצים עם כיסים – אנחנו רק קישטנו את הקפל של הכיס והוספנו טאב לנושא.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
תכננו גם לקשור סרטים על הספירלה אבל שתינו שכחנו מזה…
אני מקווה שהאחיינית שלה תאהב ותשתמש במחברת – ושיהיה במזל טוב!
קרן.
להשאיר תגובה

