יום צילומים

תמיד מוזר לראות את עצמך בוידאו – המחשבה הראשונה שלי היתה "מה, ככה אני באמת נראית?". זה לא שאין לי מראה בבית – דוקא יש הרבה – אבל משום מה אני נראית אחרת במראה. לא יכולה לשים את האצבע על מה בדיוק שונה, אבל משהו שונה מבחינתי. אולי אלו הבעות הפנים כי במראה אני לרוב עם פה סגור (מצב נדיר לכל הדיעות ) ובוידאו רואים אותי מדברת.
על מה אני מדברת? ביום שישי האחרון צילמתי יחד עם נתנאלה המקסימה סדנאות ליצירה לקראת החנוכה עבור פורום היצירה באתר iFeel. היא עשתה סדנא על נרות ממוחזרים, ואני עשיתי 2 סדנאות – האחת על קופות לדמי חנוכה והשניה על קישוטים לחנוכה במגוון חומרים (סול, צלופן, שקפים). היה לנו בוקר מקסים ועליז, צחקנו, דיברנו וכמובן גם הצטלמנו…
אם למישהו מעניין איך אני נראית אז הוא מוזמן לראות – אבל אני לא נראית ככה באמת! זאת המצלמה/התאורה/זוית הצילום (בחר את התירוץ המבוקש ).
מה שבטוח זה שהבנות שלי יתלהבו מהסרטונים הללו ממש כמו שהן התלהבו מסרט החתונה שלנו. הנשואים שבכם יודעים על מה אני מדברת – אותו הסרט ששילמתם עליו הון קטן, קיבלתם קלטת/דיסק של 3 שעות + תקציר, ראיתם עם הצד שלו, הצד שלה וחברים ומאז הוא נשכח לאנחות בארון… אז אותו הסרט הוא הלהיט אצלנו בבית – הבנות שלי אוהבות לראות אותו ממש כמו את הפסטיגל (טוב, אולי קצת פחות…).
כל פעם שהן רואות אותו אני מתכווצת ונעלמת מהשטח… התחתנתי לפני 11 שנה כמעט בתספורת מארינס קצוצה, שמלה לבנה ומגפיים לבנות עם שרוכים (לפני עידן הפלטפורמות) והייתי בטוחה שאני ממש קולית. what was I thinking?
ודרך אגב, שיניתי את הפורמט של הבלוג כך שיש יותר מקום למלל ותמונות. אני מקווה שעכשיו תוכלו לקרוא אותו בלי לגלול ימינה ושמאלה כל הזמן.
להשאיר תגובה

