שלל!!!

הצטבר לי קצת שלל וחשבתי לשתף ולהראות –  אוסף של קניות ומתנות מכל מיני אירועים ומשחקים – אז הנה זה בא…
  • עברתי היום בעולם הירחונים של ג`ו במושב בצרה בעקבות הפוסט של נתנאלה על המבצע לספרי יצירה. את שני ספרי התפירה לילדים מצאתי במזל – בעל החנות סיפר לי שמישהי פרסמה באיזשהו פורום על הספרים הללו ובאו בעקבותיה וקנו את כל המלאי. במקרה הוא חזר מהחנות שלהם ברעננה והביא את האחרונים שהיו – יום המזל שלי!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

קניתי גם מגזין מקסים של תפירה – תראו איזו שמיכה משגעת יש שם! יש לי כבר כמה רעיונות מהחוברת הזו…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

וגם ספר של ציור במשיכת מכחול – נרשמתי לסדנא אצל רוחה ורציתי לדעת מראש קצת יותר – במחיר של 50 ש"ח לספר היה נראה לי שווה.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  •  אחר כך עברתי בתא הדואר שלנו ושם חיכו לי הקערות החמודות הללו שעשויות מלבד עם חרוזים של פרפרים (מעניין למה…) עליהם. זו המתנה השניה מהגמד שלי (אני משתתפת במשחק גמדים וענקים בקומונת תפירת בובות והכנת צעצועים בתפוז). המתנה הראשונה היתה צב חמוד מלבד עם מגנט לתליה על המקרר. מסתבר שהגמד החמוד שלי קרא קצת עלי וראה שיש לי שולחן עבודה "מסודר" והחליט שמה שחסר לי זה מקום איכסון לכל מיני פיצ`פקס בזמן העבודה – מה שנכון מאוד! תודה רבה גמדוש!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

לענק שלי שלחתי כבר 2 מתנות והשלישית עם השם לי תישלח ביום חמישי – ככה שאני צריכה להתאפק לפחות עד אמצע שבוע הבא כדי להראות מה עשיתי – והרי סבלנות אף פעם לא היתה הצד החזק שלי…

  • בשבוע שעבר היה מפגש של הקומונה "פרידה ונומה" אצלי בבית – כל אחת הביאה התחלה של קולאז` שעליו כל משתתפת הוסיפה בתורה משהו. זה הקולאז` שלי בסוף הסבב:
              ותודה לכל המשתתפות!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

והנה המתנות שאני קיבלתי בתור המארחת – לוח הודעות משגע מטינקל וכרטיס מדליק מפושקיה – תודה רבה רבה!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

ומה יש על השולחן שלי עכשיו?  אני כרגע מסיימת את המתנה למשחק "פינוק חורפי" בפורום אומנות שימושית ב-YNET כך שאי אפשר להשוויץ בינתיים. ההוראות היו ליצור מתנה מושקעת ויצירתית שהייתי שמחה להשאיר אצלי – וזה בהחלט עונה על הדרישה – יהיו לי בהחלט כאבי לב להפרד מהצמד הזה (רמז…).
משום מה, ברגע שאני נרשמת לאיזשהו משחק, זה עוצר את כל שאר הפרוייקטים ואני שוקעת רק בזה – עד שאני לא מסיימת את המתנות אני לא נרגעת. ככה אני לא לחוצה להכין את המתנות ברגע האחרון לפני שצריך לשלוח. מעניין למה זה לא קורה לי עם פרוייקטים אחרים כי אני דוקא ידועה בלדחות דברים לרגע האחרון ולעשות אותם בלחץ של זמן… (ראה אלבום הדירה להורים של בעלי, האלבום ליום הולדת 60 של אמא של חברה ועוד היד נטויה…)
אני גם מתכננת לסיים סוף סוף את אלבום פורים (לפני שהפורים הבא מגיע ) – יש לי אלבום שבו אני שמה רק את תחפושות הפורים של הבנות שלי בכל שנה ומה הסיפור מאחורי כל תחפושת.
יאללה, לעבודה…
קרן.
כתיבת תגובה

