סתם משהו קטן לנפש…

כל מי שמתעסק ביצירה בטח מבין את האובססיה שיש בזה – כמו גם את התמיכה בשגעון וההבנה שהוא מוצא אצל יוצרים אחרים. נכון שיש כאלה שמסתכלים עלי קצת מוזר ולפעמים בצורה מתנשאת כי זו לא אומנות (art) – אלא אמנות (craft).
בשיטוטי באינטרנט מצאתי את הסיכום המרגש הזה לגבי craft – ואני מודה שהיו לי דמעות בעיניים כשסיימתי לקרוא אותו. חשבתי שאולי גם אותכם זה יעניין…
חוץ מזה, אני צריכה עזרה. אני כבר רואה את אלו שמנענעים עם הראש וחושבים "נו טוב, אני תמיד ידעתי שהיא צריכה עזרה פסיכולוגית!". אז אולי אתם צודקים אבל זה לא סוג העזרה שאני מחפשת… עשיתי את הדמויות המקסימות האלו מחוט מתכת לפי דוגמא במגזין Bead&Button שקיבלתי (מהמנוי הארוך שסוף סוף שהסתיים כי נגמרה לי ההתמכרות לחרוזים והתחילה ההתמכרות לנייר…). חשבתי לשלב אותן בכרטיס ברכה, אבל אולי יש עוד רעיונות? ובבקשה לא תמונה – אין לי מקום בבית שהייתי חושבת לתלות בו. אולי מתלה לדלת? מאז שיש לנו דלתות חדשות ומושקעות בבית אנחנו לא מדביקים או תולים יותר דברים עליהן כך ששלט על הדלת לא בא בחשבון…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
דרך אגב, הוספתי לינק בצד ימין למעלה לרשימת כל ספרי היצירה שלי – אתם מוזמנים לשאול אותי לגבי דעתי על ספר מסויים אם בא לכם לקנות אותו (לא ממני!  בתור תולעת ספרים מדופלמת אני לא מוכרת אותם לאף אחד!) מחו"ל.
קרן.
כתיבת תגובה

