יש לי כיסים עמוקים

מי שיש לו הרבה כסף אומרים עליו שיש לו "כיסים עמוקים". אז לי יש באמת כיסים עמוקים – רק לא בהקשר הזה לצערי. תפרתי לי כיסי בד ענקיים לתליה על הקיר עם מוט או אפילו קולב לפי דוגמא מקסימה מספר של Tilda.
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
לקח לי המון זמן לגזור כי החלקים די גדולים ואין לי משטח חיתוך גדול אז נאלצתי לפרוש את הבד על הרצפה. היה לי די ברור על ההתחלה שכיס אחד לא יספיק אז גזרתי מראש לשני כיסים.
לטובת האפליקציה של הפרחים ניצלתי את מכונת הסיזיקס המתוקה שלי – אני לא מפסיקה למצוא לה שימושים! גיהצתי את הבד על פליזלין כדי שיהיה יותר קשיח והעברתי במכונה ליצירת הפרח והגבעולים ואז רק נותר לגהץ על הכיס.
וחוץ מזה, אני משתתפת במשחק גמדים וענקים בקומונה לתפירת בובות והכנת צעצועים בתפוז ולצורך העניין צריך להכין 3 מתנות – הראשונה סמלית וקטנה, השניה משהו שקשור ליצירה והשלישית ככל העולה על הדעת. כבר הכנתי הכל ואני מתאפקת לא להעלות ולהשוויץ עד שהמשחק יסתיים…
שבוע טוב!
קרן.
להשאיר תגובה

