תגידו, גם זה נחשב אלבום?

במסגרת החלפה בקומונה של פרידה ונומה, הייתי אמורה ליצור אלבום אקורדיאון – לא משנה מאיזה חומר. מיד כשנרשמתי להחלפה חשבתי על בד. לא יודעת למה, אבל זה לא הרפה ממני… עכשיו כשהתפניתי לעשות אותו, פשוט נתתי לדמיון לזרום…
לאלבום אקורדיאון יש שני צדדים, אז החלטתי שבכל צד יהיה שילוב בדים וצבעים שונה. בצד אחד תפרתי רצועות בד ובצד השני ריבועי בד. אמא שלי היא תופרת בחסד והתחביב העיקרי שלה כרגע הוא שמיכות טלאים, כך שיש לי המון ריבועי בדים מעניינים גזורים מראש. כשחיברתי את שני הצדדים, הוספתי חתיכות סרטים מקופלות בתוך התפר כדי ליצור תויות בד מעל האלבום. בקיצור, יצרתי שרוול בד סגור בצד אחד והפכתי אותו. כדי שהשרוול הזה באמת יהיה בצורת אקורדיאון, השחלתי לתוכו ריבועי קרטון – אחרי כל ריבוע תפרתי תפר זיגזג בשביל שיהיה קצת מעניין בעין וסגרתי אותו בסוף. הצד של הריבועים יצא מספיק מעניין בגלל סוגי הבדים השונים, אבל בצד השני היה חסר לי משהו אז לקחתי חתיכות לבד וגיהצתי על פליזלין (נדמה לי שככה קוראים לזה – זה מין נייר שמדביקים בגיהוץ ומקלפים כדי להדביק את הצד השני). העברתי בסיזיקס כדי ליצור את הלבבות ולאחר קילוף הנייר גיהצתי אותן לאלבום.
אל תסתכלו על איכות התפרים – הייתי אומרת שעשיתי אותם עקומים בכוונה כדי שזה יראה אומנותי  אבל זה לא ממש נכון…
אז הנה צד אחד:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
וזה הצד השני:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
כן, אני יודעת שהאלבום לא ישר ושצד אחד שלו יותר גבוה מהשני – בוא נניח שזו היתה הכוונה שלי מלכתחילה…
קרן.
להשאיר תגובה

