חזרתי…

הייתי חמישה ימים באתר נופש בטורקיה בחול המועד – עם הילדות ועוד חברים והיה פשוט מקסים. וגם מעייף – אבל להיות עימן בבית היה מתיש לא פחות…
אז נכון ששם הייתי מנותקת מיצירה, והספקתי לקרוא 4 ספרים שחיכו לי כבר חצי שנה אבל איפשהו בתת מודע ידעתי שמחכה לי הפרוייקט הבא…
הנושא הפעם היה יום ההולדת ה-60 של אמא שלי – מאורע חשוב לכל הדעות. לאבא שלי יש יום הולדת יום אחריה והוא בן 62, כך שתמיד חוגגים ביחד. לא שגיל 62 הוא פחות חשוב, אבל עדיין למספר עגול יש יותר משמעות.
במקור חשבתי לעשות אלבום שנקרא "60 סיבות למה אנחנו אוהבים אותך" ואפילו גייסתי את האחים שלי לרשום סיבות, אבל תוך כדי העלאת הזכרונות, הסתבר לנו שחלק מהסיבות הן משותפות לאמא שלי ולאבא שלי והקונספט שונה לאלבום "למה אנחנו אוהבים אתכם…". אסף אחי הגניב החוצה את אלבומי התמונות הישנים מהבית של ההורים ואני התחלתי לעבוד… חצי מהאלבום הוכן לפני הנופש, חצי אחריו וכמובן הכריכה נשארה לסוף.
עבדתי עם הקיט החודשי הראשון של Ali Edwards מבית Creating Keepsakes. הקיט מגיע עם אלבום 15X15 עם ציפוי בד שחור,10 דפי רקע חלקים עם כיתוב, מדבקות, 6 דפי רקע עם דוגמא והכי כיף – 3 חותמות מילים ענקיות. מכיוון שהאלבום שתכננתי הכיל לבסוף 38 עמודים (!!!), הוספתי דפי cardstock חלקים משלי והשתמשתי בקמצנות בדפי הרקע עם הדוגמא שבקיט.
לפני הכל, אני דוקא רוצה להשוויץ בכריכה (אולי כי ברור לי שלא כולם יחזיקו מעמד לראות 19 כפולות עמודים…). ניצלתי את השאריות האחרונות של הדפים ותפרתי עליהם כפתורים. את העיגולים הדבקתי כמסגרת עם דבק חם לכריכה הקדמית. הכיתוב הוא מאותיות מתגהצות והכי כיף היה דוקא הלב מהלבד. גיהצתי לבד על נייר מיוחד עם דבק דו-צדדי לגיהוץ (אני מקווה שהבנתם מה זה אומר). העברתי את הלבד אח"כ במכונת הסיזיקס הנאמנה שלי כדי לקבל את צורת הלב (אבל כמובן שיכולתי גם לגזור עם מספריים) ואז קילפתי את הנייר מהלבד כךשנותרה שכבה דביקה ופשוט גיהצתי אותו על הכריכה.
בצד האחורי של הכריכה גיהצתי את הנגטיב של הלב, ובצד הוספתי תג.
וככה זה נראה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומבט מאחורה, מהצד ומקרוב:
200555_179
ועכשיו לדפי האלבום – קחו נשימה עמוקה כי יש הרבה. וברור היה לי שאני אשמע "למה לא שמת גם את העמוד הזה?" מהאמא הפולניה שלי אם אני אחליט לדלל את התמונות…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ותודה להורי שהביאוני עד הלום…
להשאיר תגובה

