מעשה בארנב…

כבר כשקניתי את הספר של Tilda ידעתי שאני לא אעמוד בפיתוי… זה היה פשוט רק עניין של זמן עד שאחליט לעשות משם איזושהי דמות. בין כל הכבשים, הברווזים, התרנגולים והמכשפות אני ראיתי רק את הארנב… או יותר נכון ארנבת.
זו פעם ראשונה שאני תופרת בובה במכונת תפירה – עשיתי המון בובות מלבד בצעירותי אבל כולן היו בתפירת יד. פה הקצב היה הרבה יותר מהר  ועדיין זה לקח המון זמן. הכי נהניתי מתפירת הבגדים של הארנבת – בחירת הבד והקישוטים הזכיר לי מאוד בחירת דף רקע וקישוטים (embelishments) בעיצוב דף באלבום. סוף סוף הכפתורים שלי זוכים לשימוש גם בתפירה ולא רק בדפים!
השתמשתי בבד פשתן כי הוא קשיח יותר וקל לעצב איתו חלקי גוף. את הביגוד אפשר לעשות בכל בד, אבל אני בחרתי בפשתן לבן עם הדפס כי זה נראה לי מתאים לדמות. את הפנים (האף רקום והעיניים והסומק מצויירים) הוספתי רק לאחר שהאוזניים והכובע הוצבו במקומם כדי ליצור פנים במיקום הגיוני ומתאים. השתמשתי בנייר דביק לאפליקציות בשביל הלב הרקום (כדי שלא יפרם) וגם בשביל ריבועי הפשתן מתחת לכפתורי הלבבות.
והכי חשוב – גיהצתי! המגהץ שלי בטח כמעט התעלף אחרי שלא ראה את זיו פני יותר מ-6 שנים לפחות… אני דוגלת בשיטת ה"כבס ולבש" – כלומר בגדים שדורשים גיהוץ לא נכנסים אלי לארון. קראתי שגיהוץ הוא בדיוק ההבדל בין homemade (תוצרת בית) ל-handmade (עבודת יד) וזה בהחלט נכון! הגיהוץ נותן לעבודה מראה מהוקצע וגימור יפה. גיהצתי אחרי שהפכתי את החלקים לאחר התפירה, גיהצתי כדי לפתוח את התפרים לצדדים, גיהצתי לפני יצירת המכפלת והרקמה. בקיצור – מומלץ!
אז זהו – קבלו בבקשה את דפנה הארנבת (דרך אגב, לכל אוהבי הסופרת Susan Elizabeth Phillips, דפנה הארנבת בודאי תהיה מוכרת מהספר  This Heart of Mine – זה פשוט השם היחידי שישב לי בראש מרגע שהתחלתי לעבוד על הבובה!)
514NWYN6SGL._AA240_
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ומקרוב יותר:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומאחורה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ותאכלו הרבה גזר!
קרן.
כתיבת תגובה

