אלבום פרידה ועוד כמה דברים…

את כוכבא המטפלת שלנו אנחנו מכירים כבר 6 שנים – היא טיפלה בכל אחת מהבנות שלי עד שהלכה לגן. כל פעם היינו נפרדות ונפגשות שוב אחרי שנה בילדה הבאה. אבל הפעם כשביתי הקטנה נכנסת לגן, נראה לי שאנחנו אומרים לה שלום סופית. כדי להשאיר לה מזכרת מכל המשפחה, הכנתי לה (איך לא) אלבום… האלבום מחולק ל-3 חלקים – חלק עבור כל אחת מהבנות. השתדלתי שתהיינה תמונות מכל הגילאים שלהן וכמובן גם תמונות עם איתה. השתמשתי בסט דפים של 20X20 שלא ממש מצאתי מה לעשות איתו עד הפרוייקט הזה. במקום להעלות את כל 20 דפי האלבום, הנה רק העמודים הפותחים של כל אחד מהחלקים:

200555_161

לא להילחץ – גם הפעם האלבום נעשה תוך יומיים-שלושה לפני שבועיים ורק חיכה שבעלי יחבר את הברכה בדף הפתיחה. האלבום הזה הרבה יותר פשוט מהקודם שהעליתי – רק מאטינג לתמונות ועימוד בדף עם קישוט (שמים לב שאני אוהבת פרחים?). אין פה כיתוב כמעט – כמעט ואין כותרות ואין בכלל מלל, מה שצמצם את זמן ההכנה. דף הרקע הוא אחיד, כלומר כמה שפחות חיתוך והרכבה של הדף.

מה שעוד יושב לי על השולחן הוא דיסק מטופל – שנעשה במקור להחלפה בפורום ב-YNET. רק אחרי שסיימתי אותו קלטתי שהשתמשתי באותו סט דפים כמו הכרטיס שהעלתי לתחרות בפורום בתפוז וצריך לשמור על אנונימיות עד סוף ההצבעה…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
בקיצור, הדיסק הנ"ל נגנז והוא יושב על שולחן העבודה שלי ומחכה לגואל…
פרחי הלבד נחתכו במכונת הסיזיקס הקטנה והנאמנה שלי, החורים נחתכו בקלילות עם ה-Crop-a-dile (כבר הבנתם שאני חולה על גאדג`טים?) והפעם המיחזור הוא כפול – גם דיסק ישן וגם עיפרון מ-IKEA (מזכרת לכל הביקורים התכופים שלי שם).
ולהחלפה עשיתי בסוף את הדיסק הבא שהגיע לידיה האוהבות של יפצוקית:
(וסליחה על איכות התמונה – צולם במצלמת טלפון סלולרי) – קצת שונה מהדיסק הקודם, לא?
200555_163
עשיתי גם מתנות וכרטיסים (רגילים הפעם) לראש השנה – אבל את זה אעלה בפעם הבאה.
מה בתכנון? הבת שלי ויתרה לי על עוגת היפיפיה הנרדמת והתפשרה על עוגת פיה צבעונית (הרבה פחות עבודה, תודה לאל), מתרגשים לקראת כיתה א` והגנים החדשים והמצלמה בהיכון לתמונות של היום הראשון ללימודים.
דרך אגב, מצאתי איך להוסיף קישור להגדלת התמונות – כל התמונות של הפוסט הקודם על אלבום גיל 60 ניתנות עכשיו להגדלה וצפיה – פשוט להקליק על התמונה הרצויה.
קרן.
כתיבת תגובה

