אתמול חגגתי יום הולדת

ואני כבר בת 36.  יש לי חברות שכל שנה שעוברת רק נותנת להן תמריץ לומר מה הן לא הספיקו לעשות וכמה מהר הזמן עובר – ואני לא כזו. שלא תבינו אותי נכון – אני לא ממש הטיפוס הכי אופטימי בעולם – הייתי מעדיפה להגדיר את עצמי בתור טיפוס די מציאותי ונוטה לאופטימיות לפעמים…
אבל אני די מרוצה מאיפה שאני נמצאת כרגע – אין לי פער משמעותי בין איפה שחשבתי שאהיה בגיל הזה ואיפה שאני באמת נמצאת. נכון שהייתי שמחה להפסיק לעבוד בהי-טק ולעסוק רק ביצירה (אבל להמשיך להרויח כמו בהי-טק…) אבל את זה אני שומרת למשבר גיל ה-40 – או לזכיה בלוטו. עכשיו רק צריך לזכור  למלא טופס כל שבוע. רגע אחד, בעצם יש לי מנוי פיס ב-60 ש"ח לחודש! ואני גם זוכה די בקביעות מדי כמה חודשים. בכמה? נו טוב, מזכיה של 11 ש"ח אי אפשר להתפטר עדיין…
אבל יש לי את התקוה – כל פעם שאני מקבלת מייל ממפעל הפיס שכתוב בכותרת "זכיה" אני מרגישה מליונרית לרגע ומפנטזת על מה שאעשה בכסף – קניות בחו"ל, שיט בקאריביים (בעצם לא – אני סובלת ממחלת ים ברגע שהספינה עוזבת את החוף. צחוק הגורל הוא ששירתתי 7 שנים בחיל הים…), קניות בחו"ל, נופש באתר סקי (רגע, הפעם היחידה שניסיתי לגלוש בחרמון ביליתי יותר זמן על הישבן מאשר בעמידה), קניות בחו"ל,  לשכב על החוף עם קוקטייל (נו באמת, אני שונאת חול), קניות בחו"ל,
 טוב, אני חושבת שהתת-מודע שלי מנסה לומר לי משהו
בכל אופן, הבועה מתנפצת כשאני פותחת את המייל ומגלה שזכיתי שוב רק ב-11 ש"ח…
יום ההולדת עבר די רגוע – חזרתי הביתה ובעלי לקח את שתי הבנות הגדולות לקנות לי פרחים (אין הפתעות אצלינו בבית). קיבלתי המון ברכות מחברים ומשפחה (למרות שכל הצד של בעלי התעלם לחלוטין – אבל זה נושא לפוסט שלם) וים של ברכות בפורום. אני חושבת שהדבר המשמעותי ביותר שהיה לי השנה היה ההצטרפות  לפורומים באופן רשמי ופעיל – בתפוז וב-YNET. רשימת החברות שלי (וירטואליות ואמיתיות) הולכת ומתארכת ואני פשוט מרגישה שאני פורחת שם.
בערב נפגשתי עם 3 חברות שהכרתי דרך הפורומים למפגש יצירה ונשארנו לעבוד ולפטפט עד 2 לפנות בוקר. התפוקה שלי לא היתה גדולה במיוחד – עשיתי את הכרטיס הנשלף הזה:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
הפרח הוא מסיזיקס והדפים הם חלק מהסט החודשי שקיבלתי לפני חודשיים מה-scrapbook club שאני מנויה עליו (אני בטח אכתוב עליו יותר בפירוט באחד הפוסטים הבאים).
בנוסף התחלתי גם לקשט קופסא אתמול בערב וסיימתי אותה היום.ותודה לדבורה המקסימה שמספקת לי את כל קופסאות הקפה המקסימות האלה ששותים אצלה במשרד.
הנה התמונות של לפני ואחרי:
200555_14
החיתוכים הם של סיזיקס. – כולל הפרח מהלבד!
הספק לא רע סך הכל…
לילה טוב,
קרן.
להשאיר תגובה

