חדר היצירה שלי

עשיתי סדר. לא, באמת עשיתי סדר! אחת לפרק זמן מסויים אני מואסת בכל הבלאגן שיש לי על השולחן ומסדרת את כל האיזור. הפעם זה היה יותר חמור כי הספריה שבה היו מאוכסנים כל חומרי היצירה שלי כמעט התמוטטה על ביתי הגדולה. ואז החלטתי – IKEA…

אני ו-IKEA חברות טובות מאוד. אפשר לומר שאני קונה שם די בעקביות – החל מארון וכיור לאמבטיה ועד לחדר ארונות וספריה למרתף. אני חושבת שמה שאני אוהבת יותר מלקנות שם זה להרכיב את זה אחר כך. למרות שבעלי ואני שנינו אנשי מחשבים, האיש הטכני בבית הוא אני. רהיטים להרכיב? אני. מדפסת להתקין? אני. לתכנת את מחשב ההשקיה בחצר? אני. מכונת כביסה להפעיל? גם אני…(נו טוב, זה לא קשור לטכניות – זה קשור לחוסר היכולת הגברית להפריד בין כביסה לבנה לצבעונית…)

אני מראש נמנעת מכל הרכבה שקשורה בלכלוך (טפטפות בחצר, לקדוח בקיר, סתימה באמבטיה). בעצם כשאני חושבת על זה, גם בעלי נמנע מזה – הוא בדרך כלל מוצא מישהו אחר שיעשה את זה בהתנדבות או בתשלום…
אז נסעתי ל-IKEA אהובתי וקניתי לי ספריה מקסימה שיש בה מקום להכל – כולל סלסלות וקופסאות. נשארתי ערה עד 2 לפנות בוקר להתקין אותה ולסדר את כל החפצים מחדש וככה היא נראית עכשיו:
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA
כך נראה השולחן שלי (הערה: הוא לא נראה אף פעם כל כך מסודר!!!)
ונחשו מאיפה השולחן והלוח תליה? בינגו… IKEA.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ומתחת לשולחן מתחבאת מכונת התפירה הישנה של אמא שלי שעברה אלי לאחר שיפוץ מנוע, גלילי נייר לסוגיו ושידת מגירות  חדשה מ-IKEA (כמובן…)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ולבסוף משמאל, הפלא ופלא – עוד 2 ספריות קטנות מ-IKEA…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

אני חושבת שעניין IKEA הובהר לחלוטין

אני הכי נהנית מהעובדה שאני יכולה להוציא כל דבר שאני צריכה בהושטת יד בלי לקום מהכיסא – עצלנית…

זה החדר שלי. או יותר נכון החצי חדר שלי, כי החלק השני של החדר הוא חדר העבודה שלנו – אתם יודעים – עם ספריה, שולחן, מחשב ובאלגן – כמו שצריך.
בקיצור, חלקת היצירה שלי נמצאת במרתף והילדות ישנות בקומה שניה. מסקנה מי שמתעוררת בלילה כשאני למטה בחדר שלי מקבלת את אבא… אמא לא שומעת (.. .איזה תירוץ נהדר!)
קרן.
2 מחשבות על “חדר היצירה שלי

להשאיר תגובה

